Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar posten ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar posten ?

    Ik heb net enkele foto's getrokken van hetzelfde onderwerp, met 2 vesrchillende camerainstellingen. Waar kan ik ergens 2 foto's posten voor een vergelijking ? In fotodiscussie mag slechts één foto. En voor showcase zijn ze lang niet goed genoeg ..

    Iemand die me kan helpen ?

    ciao!
    - When the power of love overcomes the love of power, the world will know PEACE -

  • #2
    Re: Waar posten ?

    testforum
    Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Waar posten ?

      Nee hoor, soms mag het in fotodiscussie. Bij uitzondering mogen er 2 foto's gepost worden in dicussie mits er maar een minimaal verschil is. Dus als de compo (zeg maar cameraopstelling tov hetzelfde onderwerp) ongewijzigd is maar de camerainstellingen verschillend of als exact hetzelfde onderwerp bv uit 2 verschillende hoeken gefotografeerd is. Het is dus niet de bedoeling om 2 totaasl verschillende foto's ter discussie aan te bieden. In dit geval wil je graag weten welke camerainstellingen het beste zijn. Wil je zekerheid of je het wel of niet mag posten kun je altijd een PM sturen met een link naar de 2 foto's naar 1 van de mods (bij voorkeur de mods die Fotodiscussie beheren).
      Zie hiervoor ook de forumregels van discussie.

      Gr. Xarder

      Comment

      Working...
      X