Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat na de cashback-actie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat na de cashback-actie?

    Hallo allemaal, dit is mijn eerste post op dit forum, maar zal zeker niet de laatste zijn. Ik ben een student van 28 jaar uit 'olland.

    Ik zit er over te denken een Canon 400D te kopen, maar zou misschien liever nog even doorsparen voor een 30D (of wellicht een Nikon D80). Ik heb momenteel een Canon Powershot S3 IS, maar die ben ik ontgroeid.

    Probleem is alleen dat de cashback actie van Canon eind deze maand ophoudt. Wat advideseren jullie mij? Is een 400D als eerste spiegelreflex voldoende voor iemand met serieze amateur ambities, of kan ik beter gelijk een niveau hoger gaan? Of kan ik beter snel even het vordeel van de cashback meepakken? Worden de prijzen daarna weer even hoog als vanouds?
    Canon EOS 400D - Canon 10-22mm 3.5-4.5 USM - Sigma 18-50mm 2.8 EX DC Macro - Canon EF 50mm 1.8 - Canon EF 70-300mm 4-5.6 IS USM - Speedlight 430EX - Battery Grip

  • #2
    Re: Wat na de cashback-actie?

    Een 400D is zeker oon mooie en goede camera voor een beginnend spiegelreflexer..

    Maar als je even goed rondkijkt hier op het forum zie je dat de 30D eigenlijk niet eens zo heel veel duurder is dan de 400D. Dus misschien is de 30D toch een optie voor je. Het is in ieder geval een camera die fijner vasthoudt omdat hij ook wat zwaarder is. De 400D is een plastik body en de 30D een magnesium. Ook het 2de lcd schermpje bovenop de camera bij de 30D zul je erg gaan waarderen.
    Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

    Comment


    • #3
      Re: Wat na de cashback-actie?