Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke camera moet ik kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke camera moet ik kopen?

    Ik ben al enige tijd op zoek naar een leuk camera'tje. Ik wil hem vooral gebruiken om op vakantie foto's te maken. En bijvoorbeeld op uitjes, of bij het uitgaan. Ik heb een tijd geleden al de Sony Cybershot DSC-S600 gekocht. Hiervoor heb ik toen 80 euro betaald, omdat dit een restpartij betrof. Dit ging helaas niet door Het goedkoopste waar ik hem nu voor kan vinden is ongeveer 120 euro. Ik heb wel veel positieve reviews gelezen over deze camera. Maar is dit ook een geschikte camera voor mij?

    Ik zoek dus een camera waar ik gewoon leuke vakantiefoto's kan maken. Die ook nog een beetje presteert in donkere ruimtes en binnen. Hij moet een beetje snel foto's maken, en hij moet natuurlijk niet te duur zijn! Ik wil maximaal rond de 140 euro uitgeven namelijk. Wat zijn goede camera's in deze prijsklasse?

  • #2
    Re: Welke camera moet ik kopen?

    moeilijke vraag is dat want over het algemeen :

    snel - goed in donkere kamers - goedkoop = geen courante combinatie

    ik heb zelf geen ervaring met die digicam dus zou je daar echter niet mee verderhelpen... ik weet wel dat Canon qua ruis op hogere ISO goed zit... dat is iets wat je zal nodig hebben in donkere ruimtes...

    probleem misschien is dat Canon niet echt van de goedkoopste is.
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Welke camera moet ik kopen?

      En als ik dan de eigenschap 'goed in donkere kamers' weg laat. Zijn er dan wel goeie camera's in deze prijsklasse te verkrijgen. Want het overgrote deel van de foto's zal ik toch wel buiten nemen. Ik hoef dus ook geen super hoge kwaliteit te hebben, ik wil gewoon de foto's op mijn computer hebben, en af en toe druk ik dan nog wel eens een foto af.

      Comment


      • #4
        Re: Welke camera moet ik kopen?

        Als 140 euro je max. budget is, zal je moeten leren leven met véél beperkingen. Kijk naar Canon of Nikon of Pentax en maak daar je keuze uit. Zo simpel is dat. Voor dat budget vind je er geen één die in het donker zal presteren.
        ______
        www.vue.photo

        Comment


        • #5
          Re: Welke camera moet ik kopen?

          Misschien is de Pentax Optio M30 iets voor jouw (164 Euro)
          Ofwel de Optio E30 (129 Euro).
          Een Canon en een paar bokaalglazen.

          Comment


          • #6
            Re: Welke camera moet ik kopen?

            Ik heb ook nog zo'n Optio gehad. Goeie cameraatjes.
            ______
            www.vue.photo

            Comment


            • #7
              Re: Welke camera moet ik kopen?

              En hoe zit het met de Fuji Finepix A700? Is dit een geschikte camera? Deze is nu namelijk als aanbieding bij de Kruidvat te verkrijgen voor 99.95! Is dit een goede deal? Of heeft deze een matige kwaliteit?

              Comment

              Working...
              X