Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto laten printen op een groot doek?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto laten printen op een groot doek?

    Hey allemaal,

    We hebben hier thuis een aanbieding gekregen, wanneer wij ons op een TV-Gids ofzo zouden abonneren, je een foto op groot formaat doek geprint zou krijgen.

    Helaas is de foto die ik in gedachten heb, niet hetzelfde formaat als de aangeboden maten van de doeken.

    Kan iemand mij misschien vertellen wat het zou kosten, als ik een foto op een ander formaat doek zou laten drukken? Het gaat om deze foto:

    Klik...

  • #2
    Re: Foto laten printen op een groot doek?

    mah hohow he zeg!



    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: Foto laten printen op een groot doek?

      5 á 7 meter is nét iets te groot

      Laten we houden op iets van 60cm ofzo

      Comment


      • #4
        Re: Foto laten printen op een groot doek?

        60cm langste zijde?

        laten afdrukken lijkt me dan't beste.. op fotopapier
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #5
          Re: Foto laten printen op een groot doek?

          Ik heb recentelijk 2 foto's op doek laten printen via www.fotoposter.be
          Heel correcte en snelle service. Je vindt de prijs van een aantal formaten op hun website terug.

          Qua afmetingen moet je er wel rekening mee houden dat men nog extra canvas nodig heeft voor het bedrukken van de zijkant en voor het opspannen van het doek. Qua prijs moet je dus naar een groter formaat kijken dan je afgewerkte formaat. (ik geloof 8cm extra in zowel de lengte als de breedte)

          Het opspannen van het doek en de verzendingskosten zijn niet in de prijs inbegrepen. Als je hen een mailtje stuurt met prijsaanvraag krijg je binnen de 24 uur reactie. Ze geven dan ook meteen een duidelijke uitleg over het aan te leveren beeldformaat voor het bedrukken van de zijkant.
          Je dient ook pas te betalen na ontvangst (overschrijvingsformulier bij de levering). Levertermijn was een week.

          Ik heb voorafgaandelijk aan mijn bestelling prijzen vergeleken en deze service was niet de allergoedkoopste maar toch bij de goedkopere. Ik ben alleszins erg tevreden met het resultaat.

          Succes ermee, alleszins een mooie plaat.
          Sony a6400 / Sony 16-50mm kitlens / Sigma 56mm f 1.4 / Sigma 30mm f 1.4

          Comment


          • #6
            Re: Foto laten printen op een groot doek?

            Ettelijke mogelijkheden, zoek hier op bd eens op "canvas"

            Comment

            Working...
            X