Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lens probleem

    Ik heb in april mij een nikon D40 aangekocht met bijbehorende kitlens. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over dit apparaat maar nu zit ik toch wel met het probleem dat ik te weining zoom heb. I had de 55-200mm f/4-5.6 AF-S VR DX Zoom-Nikkor op het oog. Zijn er misschien nog betere oplossingen mogelijk budget +- €300. Ik sta ook wel open voor lenzen van merken als tamron en sigma maar ik weet juist niet of deze wel van goede kwaliteit zijn. Wat ik ook wel zie zitten is mijn kitlens verkopen en een andere lens kopen als vervanging bv 18-135mm wat is de beste oplossing?
    Graag jullie deskundig advies want ik ben hier een totale leek in
    Nikon D700 en veel te duur glas
    "You will always miss 100% of the shots you don’t take"
    my flickr

  • #2
    Re: Lens probleem

    Veel hangt af van wat je wil fotograferen,welke richting je uit wil.
    De Nikon 55-200mmVR is geen topper maar prijs/kwaliteit mag er zeker zijn.
    Enkele foto's met deze lens.
    Gisteren aangekomen van bij "Geheugenkaart" en vandaag eerste test. (http://imageshack.us) (http://imageshack.us) (http://imageshack.us)
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Lens probleem

      Oorspronkelijk geplaatst door Nikon³ Bekijk bericht