Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TNT post !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TNT post !!!

    Ik had een foto op doek besteld van 60 bij 90 cm, het doek is niet voor mij maar voor mensen waar ik de foto's voor gemaakt heb.
    Afgelopen donderdag was TNT post hier met het pakket, maar er was niemand thuis. Ik vond een briefje in de brievenbus waar op stond dat ze volgende werkdag terug zouden komen. Vrijdag hele dag gewacht en niks he? Tuurlijk niet, er was gebeld naar TNT en kreeg de bevestiging dat het pakket die dag geleverd zou worden, wachten weer. Maar tot mijn grote verbazing kwam er ..............niks.
    Weer gebeld en toen kreeg ik een of ander ***verhaal te horen, afin, de doek zou vandaag komen werd mij bevestigd.
    RARA.niks
    Ik boos gebeld, ze gingen zoeken want de doek zou in de wagen moeten zitten. Kreeg daarna telefoon......let op

    Doek weg !!!!!

    de doek is nergens te traceren
    Wie heeft dit ook meegemaakt en hoe is het opgelost. Wat nou als de doek nergens meer te vinden is (wat ik mij dus niet in kan denken)
    Kun je schadevergoeding vragen bij TNT?
    Alvast bedankt.....
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

  • #2
    Re: TNT post !!!

    In de meeste gevallen wordt de levering voorzien door de leverancier (duh). Hij is dus in principe verantwoordelijk voor een correcte aflevering bij je thuis. Wordt er niks geleverd, dan hoef jij hem niet te betalen. Het beste wat je kan doen, is contact opnemen met je leverancier en het probleem uitleggen. Vermoedelijk heeft die een klant-relatie met TNT waarbij de goederen die hij verzendt via TNT verzekerd zijn.

    In dat geval verzendt de leverancier normaal gezien een tweede keer de bestelde goederen zonder je daar bijkomend voor te factureren.

    BTW: ze moeten de leverancier van een POD kunnen voorzien indien TNT zegt dat ze 't afgeleverd hebben. Jouw naam en handtekening moet daarop staan. Als TNT dat niet kan voorleggen, dan zijn de goederen ook niet geleverd.
    Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

    Comment


    • #3
      Re: TNT post !!!

      Ik heb een briefje waarop TNT zegt dat ze de volgende dag terug zouden komen. de leverancier heb ik gebeld en die zegt dat TNT normaal het doek dan terug stuurt, is dat morgen niet daar aan gekomen of hier dan moet ik bellen en krijg ik een nieuw doek zonder idd opnieuw te hoeven betalen, maar daar gaat het me niet om eigenlijk....TNT "verliest" stukken post.....? En kan mij nu niet uitleggen waar in godsnaam mijn doek zou zijn.
      Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

      Comment


      • #4
        Re: TNT post !!!

        Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
        TNT "verliest" stukken post.....? En kan mij nu niet uitleggen waar in godsnaam mijn doek zou zijn.
        Als ze zouden kunnen zeggen waar het zich bevindt, dan zou het niet verloren zijn, natuurlijk.

        Het probleem is dat TNT – en TNT niet alleen – soms werkt met subcontractors die buiten hun tracking systeem werken. Men weet dan alleen naar welke subcontractor het gegaan is en vaak loopt dan het spoor dood.

        Overal gaan dingen verloren. Prettig is dat niet, zeker niet als je erop zit te wachten of met een deadline zit. Maar zolang mensen je pakje moeten behandelen, zullen er fouten gebeuren. Het belangrijkste is dat men het netjes oplost wanneer dat voorvalt.
        Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

        Comment


        • #5
          Re: TNT post !!!

          mensen maken fouten.... dat is nu zo , en zal altijd zo zijn.

          maar dat neemt niet weg dat ze het goed moeten afhandelen nu dus hou ons op de hoogte.
          [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

          Comment


          • #6
            Re: TNT post !!!

            Zal ik doen...ik moet vandaag nog afwachten en dan zou het doek of hier of bij de leverancier moeten zijn..........of in afrika?hahaha
            Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

            Comment


            • #7
              Re: TNT post !!!

              Hmmmm.
              Heb telefoon gehad van TNT, ze hebben mijn doek gevonden.......
              In Sittard (duh!) er zou een verkeerde sticker op zijn geplakt.
              Nu gaan ze vandaag het doek halen, maar het is een groot bedrijf zeggen ze. Dus het kan duren voor dat het doek er is. ik zei dat ik het doek vandaag moest hebben, het doek is immers niet van mij en mensen zitten er op te wachten. Zou de chauffeur het niet kunnen halen met zijn bus, dan zouden ze het met expresspost sturen.
              Is toch wel netjes dacht ik zo.

              Nu afwachten wat ze doen.
              Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

              Comment


              • #8
                Re: TNT post !!!

                Ik ben blij dat het de goeie richting voor je uitgaat. Schrikken doe ik er niet van, want zo ken ik TNT eigenlijk wel.
                Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                Comment


                • #9
                  Re: TNT post !!!

                  JEAAAAAAH
                  De doek is er, werd net afgeleverd. In goede staat gelukkig. Ik blij, mensen blij. Of TNT blij is weet ik niet hahaha.
                  Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

                  Comment

                  Working...
                  X