Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic Lumic DMC FZ8 vs. Canon Powershot S3 IS?? What to buy??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panasonic Lumic DMC FZ8 vs. Canon Powershot S3 IS?? What to buy??

    Ik ben nu al een tijdje aan het rondneuzen om een nieuwe digitale camera te kopen met een grote optische zoom (minimum 10X) en die weliswaar kwaliteitsvolle foto's neemt.
    En amai...das een hele opdracht om er nog wijs uit te geraken, want het aanbod is tegenwoordig redelijk uitbreid.
    Soit: ik ben zover gekomen dat ik nu met een dilemma zit tussen volgende twee toestellen: Panasonic Lumic DMC FZ8 en de Canon Powershot S3 IS. Dit oa omdat ik toch mik op een prijs beneden de 400 euro.

    Iemand die mij met enkele duidelijke argumenten over de streep kan trekken voor één van deze toestellen?

    Thanx

  • #2
    Re: Panasonic Lumic DMC FZ8 vs. Canon Powershot S3 IS?? What to buy??

    Panasonic DMC-FZ8 is in iedergeval veel jonger en heeft ook goede testresultaten zie http://www2.fotocentraal.nl/review.php?id=286
    voor Canon is er al een opvolger die nu eerstdaags in de winkel zal liggen, een voorstelling van dit nieuw toestel vind je hier http://www2.fotocentraal.nl/nieuws.php?id=558
    de testbeelden van beide kan je hier vergelijken http://www.lesnumeriques.com/duels.p...4&p2=1088&ph=2
    veel succes met je keuze

    Comment


    • #3
      Re: Panasonic Lumic DMC FZ8 vs. Canon Powershot S3 IS?? What to buy??

      De canon zou het gebruikvriendelijkst zijn en het beste - maar beperkt in omvang - filmpjes maken, de FZ8 zou dan weer de betere foto's maken.

      Eigenlijk is geen van de twee aan te raden of af te raden omdat de gebruiker eigenlijk moet beslissen. Daarom moet je ze eens vastpakken en aanvoelen.

      Comment


      • #4
        Re: Panasonic Lumic DMC FZ8 vs. Canon Powershot S3 IS?? What to buy??

        Tussen deze toestellen ben ik ook aan't twijfelen. Ik denk dat ik voor de FZ8 ga. Maar ik ga eerst eens naar de shop om daar de toestellen eens te bekijken en welke mogelijkheden er bij de beide toestellen zijn.
        Heb hier veel positieve reactie's gelezen over Fotokonijnenberg dus denk ik dat ik daar maar eens ga kijken.
        Ben benieuwd wat jou keuze gaat zijn.

        Grtz...

        Comment


        • #5
          Re: Panasonic Lumic DMC FZ8 vs. Canon Powershot S3 IS?? What to buy??

          Wel, ik heb onlangs een besluit genomen en het is de panasonic FZ8 geworden.
          Heb veel commentaren en reviews gelezen en deze leek er echt goed uit te komen...

          Soms moet je gewoon de knoop maar doorhakken

          Veel succes met jullie aankopen!!

          Comment


          • #6
            Re: Panasonic Lumic DMC FZ8 vs. Canon Powershot S3 IS?? What to buy??

            een andere tip :

            nog een beetje blijven sparen en ga voor een instapreflex met telelens...


            R
            Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

            Comment


            • #7
              Re: Panasonic Lumic DMC FZ8 vs. Canon Powershot S3 IS?? What to buy??

              Kijk hier eens - als je snel bent een koopje

              Comment

              Working...
              X