Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bigma & 12-24 van sigma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bigma & 12-24 van sigma

    Kan er mij iemand vertellen hoeveel versie's er van de bigma 50-500 bestaan? op de site van geheugenkaart.be staat deze lens er tweemaal op met een verschil van 99 euro. De sigma 12-24 staat er ook tweemaal op met een verschil van 20 euro.

    Steco
    Groetjes Steco

  • #2
    Re: bigma & 12-24 van sigma

    Ik ben nt gaan kijken naar de site maar misschien is het een verschil in fitting. De ene voor canon de andere voor nikon?
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

    Comment


    • #3
      Re: bigma & 12-24 van sigma

      Bedankt, ik had zover nog niet gedacht....99 euro is toch wel veel voor enkel andere vatting.

      Steco
      Groetjes Steco

      Comment


      • #4
        Re: bigma & 12-24 van sigma

        bij de 50-500 gaat het om 2 verschillende uitvoeringen. De duurste is geoptimaliseerd voor gebruik op digitale camera's (DG).

        Bij de 12-24 heeft de duurste een snellere auto focus (HSM)
        Nikon D300, D50 -- Sigma 10-20 f/4-5.6 -- Sigma 24-70 f/2.8 -- Nikor 70-200 f/2.8 VRII -- Nikor 50mm f/1.8 -- Nikor 85 f/1.4

        Comment


        • #5
          Re: bigma & 12-24 van sigma

          Hallo,

          Dat zou kunnen maar bij lens specificaties van de 12-24 is dit identiek. Op de officiele sigma site staat er ook maar 1 versie van bovengenoemde lenzen. Ik ben heel tevreden van geheugekaart .be maar van die site wordt ik nog es groen

          mvg

          Steco
          Groetjes Steco

          Comment

          Working...
          X