Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

samenkoop/inkoopactie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • samenkoop/inkoopactie

    ik ben van plan om mischien een inkoopactie/samenkoopactie op te starten om dus samen een lens te kopen.(is veel goedkoper )
    ik heb al een paar winkels/leveranciers gemailt om hun prijs naar mij te mailen als we 5,10,15 lenzen bestellen van dezelfde soort. ik ga starten met deze lens:

    Nikkor AF-S 55-200mm F 4-5.6 IF ED DX VR

    heeft er iemand interresse in deze lens ?
    laat het dan hier weten als er voldoende interesse is begin ik mischien de inkoopactie op deze site: http://www.samenkopen.net/
    indien je nog goede leveranciers kent/weet mag je ze altijd hier posten of mailen naar ghostygod@hotmail.com dan zend ik ze wel een mailtje om hun prijs naar mij door te mailen.
    Nikon D50, 18-55mm kitlens, sigma 70-300mm f4-5.6 II apo macro super
    Fotoshop 7.0.1, cs2 9.0.2, cs3 Extended

  • #2
    Re: samenkoop/inkoopactie

    Dicussie verplaatst naar geschikter forum aangezien het over een aankoopactie gaat en niet over de eigenschappen van specifieke objectieven . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: samenkoop/inkoopactie

      mss handig om te weten over hoeveel goedkoper we dan spreken... 5% 10% weet ik veel. En ik ben canon dus gn interesse in deze lens.
      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

      Comment


      • #4
        Re: samenkoop/inkoopactie

        Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
        mss handig om te weten over hoeveel goedkoper we dan spreken... 5% 10% weet ik veel. En ik ben canon dus gn interesse in deze lens.
        ik ben nog aan het wachten op reacties van de leveranciers ivm de prijs/kortingen die ze kunnen geven.
        Nikon D50, 18-55mm kitlens, sigma 70-300mm f4-5.6 II apo macro super
        Fotoshop 7.0.1, cs2 9.0.2, cs3 Extended

        Comment

        Working...
        X