Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Steenweg Electronics

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Steenweg Electronics

    Bij Steenweg Electronics te Utrecht is er momenteel een aktie gaande dat er geen BTW betaald hoeft te worden. Nu zou ik eventueel voor de 30D willen gaan kijken. De aktie loopt tot en met morgen.

    Heeft iemand ervaringen met deze winkel.

    Alle reacties zijn welkom.

    Groeten

  • #2
    Re: Steenweg Electronics

    Verplaatst naar gepaster forum ...
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Steenweg Electronics

      Oorspronkelijk geplaatst door ChrisBal Bekijk bericht
      Bij Steenweg Electronics te Utrecht is er momenteel een aktie gaande dat er geen BTW betaald hoeft te worden. Nu zou ik eventueel voor de 30D willen gaan kijken. De aktie loopt tot en met morgen.

      Heeft iemand ervaringen met deze winkel.

      Alle reacties zijn welkom.

      Groeten
      Ik heb er ooit een videocamera gekocht: er was toen goed te handelen over de prijs. Verder zijn het echte dozenschuivers: dus je moet zelf goed weten wat je wil aanschaffen. Net als de meeste van dit soort zaken moet je niet te veel verwachten van productkennis van deze dozenschuivers; die zwammen meestal uit hun nek.
      Geen BTW betalen is onzin: dat betaalt iedere consument. Er zijn meer zaken die met dit soort aanbiedingen komen.
      Last edited by Binnenuit; 9 juni 2007, 12:01.

      Comment

      Working...
      X