Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bestelling niet aangekomen...en nu

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bestelling niet aangekomen...en nu

    Even een vraagje, ik heb een lens besteld en die moest eigenlijk al geleverd zijn, navraag bij de winkel in kwestie zegt dat het produkt op maandag al zou zijn verstuurd, doch deze is bij mij tot op heden niet afgeleverd. Vorige bestellingen werden afgeleverd +/- 2 dagen na verzending. Leveringen gebeuren met TPG Post/UPS.
    Wat nu?

    mvg,
    Last edited by Henk_01; 9 juni 2007, 03:19.
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

  • #2
    Re: bestelling niet aangekomen...en nu

    Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01 Bekijk bericht
    Wat nu?
    Of nog even geduld hebben of de verkoper contacteren ...
    Bestaat er geen tracking?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: bestelling niet aangekomen...en nu

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Bestaat er geen tracking?
      Nu je het zegt, heb even vorige bestellingen gecontroleerd en inderdaad daar heb ik wel een Track & Trace ontvangen, nu de eerste keer dat ik helemaal niks ontvang, geen betaalbevestiging, geen bericht van verzending geen trace code. En ze vonden het zelf al een beetje vreemd dat ik nog niks ontvangen had en zoals ik zei levering is ongeveer 2 dagen na bericht van verzending.
      Zal nog even geduld moeten hebben zeker....

      mvg,
      2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

      Comment


      • #4
        Re: bestelling niet aangekomen...en nu

        Waar heb je de bestelling gedaan?
        www.kdfotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: bestelling niet aangekomen...en nu

          Als er met TPG Post / UPS is verstuurd heeft de verkoper zeker en vast een trackingnummer. Via internet is dit gewoon te traceren.
          Ofwel is het nog niet verstuurd, en heeft de verkoper geen trackingnummer, ofwel is het inderdaad onderweg, en dan kun je perfect zien waar het zich bevindt of wat het probleem is.
          Gr,
          Tim.
          Tim - Canon Eos 30D / 40D
          Lenskes van 17 tot 500, flitsset Falcon Eyes

          Comment


          • #6
            Re: bestelling niet aangekomen...en nu

            Oorspronkelijk geplaatst door Tim_VDB Bekijk bericht
            Als er met TPG Post / UPS is verstuurd heeft de verkoper zeker en vast een trackingnummer.
            Ofwel is het nog niet verstuurd, en heeft de verkoper geen trackingnummer.
            Opletten met dergelijke verwoording ... bij UPS kan je een trackingnummer hebben zonder dat er iets verstuurd is.
            Het krijgen van een trackingnummer is geen garantie dat het vertrokken is, alleen als de status op de website aangepast is naar "Opgehaald" dan is het echt vertrokken.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: bestelling niet aangekomen...en nu

              Ik had vorige week ook iets besteld via internet en had vorige week vrijdag bericht gekregen dat her verzonden is...maar ook nog steed niets ontvangen
              Maar verkoper zei dat het tot 6dagen kon duren bij TNT, dus ik hoop maandag iets te ontvangen.
              Maar ik maak me wel zorgen over iets anders... Ik heb vorige week donderdag een andere bestelling betaald via overschrijving (pc banking) en week later nu en ze hebben nog steed mijn betaling niet ontvangen
              Iemand die zoiets ook al gehad heeft? Ik zit bij fortis bank, maar normaal gezien nog geen problemen gehad...

              Xavier
              Nikon D70 || Nikkor 18-55 - nikkor 70-300 - tokina 12-24 F.4 - nikkor 50mm 1.8 - SB600 + omnibounce - Velbon CX-686 - logic case SLR & notebook backpack
              Fuji F31fd + onderwaterhuis WP-FXF30 + dicapac WP-100 ( dicapac = te koop)

              Comment


              • #8
                Re: bestelling niet aangekomen...en nu

                geen enkel verzendbedrijf heeft een goed excuus meer voor mij(om laat te leveren), sinds ik binnen 18 uur mijn bestelling bij Kamera Express mocht ontvangen.
                het kan dus wel.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: bestelling niet aangekomen...en nu

                  Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01 Bekijk bericht
                  Nu je het zegt, heb even vorige bestellingen gecontroleerd en inderdaad daar heb ik wel een Track & Trace ontvangen, nu de eerste keer dat ik helemaal niks ontvang, geen betaalbevestiging, geen bericht van verzending geen trace code. En ze vonden het zelf al een beetje vreemd dat ik nog niks ontvangen had en zoals ik zei levering is ongeveer 2 dagen na bericht van verzending.
                  Zal nog even geduld moeten hebben zeker....

                  mvg,
                  -Geen betaalbevestiging ontvangen?
                  -Geen bericht van verzending? Dus ook geen trackcode?
                  -Ze vonden het vreemd dat ik nog niks ontvangen heb?

                  Misschien je moet maar eens vragen of ze jouw bankoverschrijving hebben ontvangen?

                  Zij moeten toch ergens een bevestiging hebben wat ze hebben vestuurt met welke courier? Hoe kunnen zij dat dan raar vinden?
                  Of hebben ze het per post ofgestuurt?

                  Hoop voor jou dat het geen honderden eurootjes zijn die onderweg zijn

                  Risto
                  Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.

                  Comment


                  • #10
                    Re: bestelling niet aangekomen...en nu

                    als ik hier vanop het werk iets verstuur met DHL dan krijg ik direct de trackingcode.
                    Dit staart hier op de voorgedrukte formulieren die je moet invullen voor je het verzend.
                    Die gebruik je dan om op het internet te volgen..

                    Wanneer ik in de namiddag voor 15:00 verstuur is het de volgende dag daar rond 12 uur.
                    Heb al gehad dat ik toevallig zag dat pakket afgeleverd was via de trackingcode, ik direkt belde naar de ontvanger en dat die melde dat DHL 2 minuten weg was.

                    risto
                    Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.

                    Comment


                    • #11
                      Re: bestelling niet aangekomen...en nu

                      iiiiiiiiiiiiiiiiii nagelbijtend afwachten..................

                      Ik wens je veel sterkte met de zending en hoop dat die als nog goed aankomt!!!! succes!!!
                      Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

                      Comment


                      • #12
                        Re: bestelling niet aangekomen...en nu

                        Oorspronkelijk geplaatst door Risto Bekijk bericht
                        -Geen betaalbevestiging ontvangen?
                        -Geen bericht van verzending? Dus ook geen trackcode?
                        -Ze vonden het vreemd dat ik nog niks ontvangen heb?

                        Misschien je moet maar eens vragen of ze jouw bankoverschrijving hebben ontvangen?

                        Zij moeten toch ergens een bevestiging hebben wat ze hebben vestuurt met welke courier? Hoe kunnen zij dat dan raar vinden?
                        Of hebben ze het per post ofgestuurt?

                        Hoop voor jou dat het geen honderden eurootjes zijn die onderweg zijn

                        Risto
                        't ja een rare zaak, de winkel in kwestie staat nochtans hoog aangeschreven hier op het forum.(Maar omwille van respect voor winkelier en forumregels vermeld ik geen naam).

                        Het gaat om 481 euro om precies te zijn (verzending inbegrepen).

                        mvg,
                        2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

                        Comment


                        • #13
                          Re: bestelling niet aangekomen...en nu

                          Vandaag nieuws gehad, lens is vandaag verstuurd zegt men, dus hopelijk woensdag....enfin 'k zal nog effe wachten tot ik em zie en vast kan houden alvorens te juichen.

                          mvg,
                          2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

                          Comment


                          • #14
                            Re: bestelling niet aangekomen...en nu

                            Hmmm. En waar is de andere lens die al daar zou zijn? Of is er iets fout gegaan bij het versturen, of hadden ze vergeten te versturen, en alsnog gedaan? In ieder geval sucees nog met wachten en anders heel veel geluk met je nieuwe lens..
                            Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

                            Comment

                            Working...
                            X