Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus E500 met 18-180 lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Olympus E500 met 18-180 lens

    Bij Camera-express zie ik deze kit voor 636€. De andere online shops verkopen deze rond de 900 a 1000€ !!!

    Dit lijkt me wel erg goedkoop! Zit er ergens een addertje onder het gras ??
    Wie heeft hier ervaring mee ?

  • #2
    Re: Olympus E500 met 18-180 lens

    Geen truc en geen addertje. Er komt een nieuwe reeks aan dus alles gaat eruit tegen lagere prijs. Ik zou zeggen: profiteer ervan...

    Bart

    Comment


    • #3
      Re: Olympus E500 met 18-180 lens

      Als je weet dat de 18-180 een 10x zoom is die apart verkocht wordt aan € 430 zou ik niet twijfelen.
      Knappe promotie en verdomd handig alround lensje.

      Comment


      • #4
        Re: Olympus E500 met 18-180 lens

        Ik ben helemaal blij met mijn 18-180 mm die ik gebruik op mijn E300.

        Als je niet wil wachten op de E510 met IS of de prijs daarvan te hoog vindt, dan niet twijfelen. Kamera Express is een bonafide zaak.
        Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
        en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
        Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

        Comment


        • #5
          Re: Olympus E500 met 18-180 lens

          ... dan ga ik ervoor.
          Vermits ik geen ervaring heb met digitale toestellen .... welke geheugenkaart is ok voor dit toestel ?

          Bedankt voor jullie reacties.

          Comment


          • #6
            Re: Olympus E500 met 18-180 lens

            De E500 slikt CF type I en II kaartjes en XD van Olympus zelf. Ik zou voor CF gaan omdat die gangbaarder, goedkoper en sneller zijn. Wel kun je met de XD kaartjes van Olly op een vrij eenvoudige manier panorama's maken. Dit kan met de CF kaartjes niet (maar met andere goede software wel). Succes met je aanschaf en heel veel plezier...

            Bart

            Comment


            • #7
              Re: Olympus E500 met 18-180 lens

              Voor meer info over de E-serie kijk ff hier, dit is een hoog aangeschreven referentie
              http://www.wrotniak.net/photo/oly-e/index.html
              Last edited by NeQo; 7 juni 2007, 20:19.

              Comment


              • #8
                Re: Olympus E500 met 18-180 lens

                Ik zou er niet te lang over nadenken, deze kit is zijn geld zeker waard.
                De E-500 is een geweldige camera, als je live -view en IS niet nodig hebt hoef je echt niet de E-410 of E-510 te kopen.
                Camera's worden vaak alleen snel door fabrikanten vervangen om ons aan te zetten een nieuwe te kopen, maar niet omdat het model eigenlijk niet meer voldoet.
                Alle nieuwe snufjes zijn soms handig maar zeker niet nodig.

                De E-500 voldoet echt nog steeds prima, met een goed objectief erop zul je versteld staan van de resultaten die je ermee kan bereiken.

                Succes met je keuze.
                Olympus E-M1 / E-M5 II / E-M10 II / E-30; M Zuiko digital 12-40 ED f2,8 PRO ; Oly flitser FL-36; Zuiko Digital ; 50-200 f2,8-3,5 SWD ; 70-300mm f4-5,6 ED ; 14-54mm f2,8-3,5; M. Zuiko digital 14-42 II R ; M. Zuiko digital 17mm 1:1,8

                Comment


                • #9
                  Re: Olympus E500 met 18-180 lens

                  Dane Elec CF 1.0GB, Compact Flash Card, is deze geschikt of blijf je beter bij Sandisk ?

                  Comment

                  Working...
                  X