Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk van deze tijdschriften

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welk van deze tijdschriften

    ik heb gezien dat er al wel wat topics zijn over tijdschriften en heb deze net even gelezen...

    ik denk dat ik dadelijk sowieso even de boekenwinkel binnenstap voor er wat te kopen maar deze leken met alvast het interessantst :

    Focus (nl)
    Practical Photography (uk)
    Digital Photo (uk)

    Bij de eerste krijg je nu een handige gids over hoe goede zwart-wit foto's te maken... bij de andere 2 krijg je een tas van lowepro... afgezien van het geschenk, wie heeft er ervaring met een van bovenstaande magazines?
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site


  • #2
    Re: Welk van deze tijdschriften

    focus vind ik persoonlijk niet zo interesant
    Ik heb foto en doka : vrij interesant tijdschrift
    Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

    Comment


    • #3
      Re: Welk van deze tijdschriften

      practical photography

      Comment


      • #4
        Re: Welk van deze tijdschriften

        Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
        Focus (nl)
        Practical Photography (uk)
        Digital Photo (uk)
        Vind ze alle drie
        Heb op allemaal een abonnement (komt goedkoper uit + cadeautjes )

        Let wel, Practical Photography (uk) en Digital Photo (uk) zijn van dezelfde uitgeverij en vullen elkaar aan. Maar dit betekent dat je bij beide hetzelfde welkomstgeschenk krijgt. Best (als je ze alletwee neemt) abonnement met min één maand verschil nemen om niet twee keer hetzelfde geschenk te ontvangen. Ik had zo een handige schoudertas van lowepro enerzijds en een 5-in-one reflectiescherm cadeau gekregen.

        Comment


        • #5
          Re: Welk van deze tijdschriften

          In het boerengat waar ik woon, hebben ze Focus in de openbare bib (en je kan het ontlenen). Als neofiet in de digitale fotografie vind ik het een boeiend tijdschrift: inspirerende portfolio's, verstaanbare productbesprekingen, educatieve supplementen. Het kan me wel boeien en het heeft het voordeel van niet al te academisch te zijn. Daarmee bedoel ik dat hun doelgroep eerder de amateur of semi-prof is. Artikels zijn ook niet te lang. Het ligt immers bij ons in de kleinste kamer en ik kan toch per bezoek een artikel tot mij nemen. Ik weet van een iemand op het forum dat hij bij een huisbezoek aan ons wel een halfuur wil zitten persen om Focus te kunnen doornemen.
          --
          F L I C K R

          Comment


          • #6
            Re: Welk van deze tijdschriften

            Digital Photo (abonnement)
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment

            Working...
            X