Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paradisio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paradisio

    Zaterdag een dagje Paradisio met het werk. Ideale moment om diertjes te fotograferen.

    Wat denken jullie van deze?



    Geen trukjes, rechtstreeks uit de camera (behalve de text uiteraard).

    - Camera Model: Canon Eos 350D
    - Lens: 70-300 IS @ 200
    - Sluitertijd: 1/250
    - Diafragma: 5
    - ISO: 100
    - Belichtingscompensatie: 0

    Thanks,

  • #2
    Re: Paradisio

    Hier is de achterste papagaai is niet scherp genoeg.
    Camera op AV instelling,Iso 400,diafragma op f 7 à 8 bv....zou een beter resultaat kunnen geven kwa scherptediepte.
    Zeker met een IS lens.
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: Paradisio

      Hoi, ik ben er zondag geweest en heb deze 2 ergens aan de ingang zien zitten!
      Heel mooie diertjes maar hier vind ik het toch jammer dat ze er beide niet scherp opstaan
      BD0723BE

      Comment


      • #4
        Re: Paradisio

        Oorspronkelijk geplaatst door Cois Bekijk bericht
        Hier is de achterste papagaai is niet scherp genoeg.
        Camera op AV instelling,Iso 400,diafragma op f 7 à 8 bv....zou een beter resultaat kunnen geven kwa scherptediepte.
        Zeker met een IS lens.
        yep, helemaal mee eens.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Paradisio

          Bedankt voor de reaktie Cois, maar hoe kan je als beginner deze instellingen uit het hoofd weten? Ik weet dat er software bestaat om de DOF te berekenen maar ik kan moeilijk mijn computer meesleuren

          Op het schermpje van de camera in volle zon kan je ook al niet veel afleiden over het feit of alles correct is of niet?

          Dany

          Comment


          • #6
            Re: Paradisio

            Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
            Bedankt voor de reaktie Cois, maar hoe kan je als beginner deze instellingen uit het hoofd weten? Ik weet dat er software bestaat om de DOF te berekenen maar ik kan moeilijk mijn computer meesleuren

            Op het schermpje van de camera in volle zon kan je ook al niet veel afleiden over het feit of alles correct is of niet?

            Dany
            pc meesleuren is niet nodig
            Op je body zit net voor de lensfitting ronde knop daarvoor ...

            Comment


            • #7
              Re: Paradisio

              Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
              Bedankt voor de reaktie Cois, maar hoe kan je als beginner deze instellingen uit het hoofd weten? Ik weet dat er software bestaat om de DOF te berekenen maar ik kan moeilijk mijn computer meesleuren

              Op het schermpje van de camera in volle zon kan je ook al niet veel afleiden over het feit of alles correct is of niet?

              Dany
              Maar je kunt wel veel oefenen met een zelfde onderwerp en verschillende lens openingen.
              Die waarden die ik gaf zijn maar..... bijvoorbeeld.
              Ik leer geen instellingen van buiten,maar door veel te oefenen ( ik doe dat nu nog altijd ) krijg je daar een gevoel voor op de duur.
              mvg FrançoisVM
              Canon 7D

              Comment

              Working...
              X