Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een Prof...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een Prof...



    Die gaat er volledig voor.
    HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
    Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

  • #2
    Re: Een Prof...

    Opgepast met zo'n topicje, kan altijd een bd'er zijn hé

    Comment


    • #3
      Re: Een Prof...

      Mja, ik heb zoeits van, u eigen zomaar prof noemen... Ik vind dat niet echt kunnen. + Denk jij dat je met een R1 een trouwreportage gaat kunnen maken evenwaardig met die van een prof. Ik vind dit toch wat misleidend.

      Ik ben zelf ook totaal geen prof en ik zal dit ook nooit zeggen.
      HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
      Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

      Comment


      • #4
        Re: Een Prof...

        wat's zijn leeftijd?

        mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

        Comment


        • #5
          Re: Een Prof...

          Geen enkel van, heb eens gegoogeld maar niks van terug te vinden. Het woord prof word snel gezegd tegenwoordig hoor. Dat ondervind ik ook in het concertwereldje. Vanaf iemand een DSLR heeft ofzelfs maar een iets grotere camera zeggen sommige al "ja ik ben prof". Maar ja zo vind je er natuurlijk altijd.
          HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
          Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

          Comment


          • #6
            Re: Een Prof...

            google "jeron rozzi" ...

            mm
            ∏__|_ ∏__|_
            "no rules, great shots"
            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

            Comment


            • #7
              Re: Een Prof...

              Dat zal iemand anders zijn denkik
              HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
              Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

              Comment


              • #8
                Re: Een Prof...

                let's hope ...
                mm
                ∏__|_ ∏__|_
                "no rules, great shots"
                Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                Comment


                • #9
                  Re: Een Prof...

                  Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
                  Geen enkel van, heb eens gegoogeld maar niks van terug te vinden. Het woord prof word snel gezegd tegenwoordig hoor. Dat ondervind ik ook in het concertwereldje. Vanaf iemand een DSLR heeft ofzelfs maar een iets grotere camera zeggen sommige al "ja ik ben prof". Maar ja zo vind je er natuurlijk altijd.
                  En dus kan het omgekeerde niet...
                  Waarom zou het niet kunnen dat iemand mooie foto's neemt met een niet DSLR??

                  Jullie begeven je dus weer op glad ijs. En deze discussie is hier al zo dikwijls gevoerd....

                  Als zijn foto's een beetje goed zijn, dan is zijn aanbod absoluut redelijk te noemen. Minstens 4 uur werken voor 90 Euro....

                  Comment


                  • #10
                    Re: Een Prof...

                    Eigenlijk dan kan hij en de fotos doen en tegelijk draaien. Das altijd mooi meegenomen natuurlijk
                    HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                    Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

                    Comment


                    • #11
                      Re: Een Prof...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                      En dus kan het omgekeerde niet...
                      Waarom zou het niet kunnen dat iemand mooie foto's neemt met een niet DSLR??

                      Jullie begeven je dus weer op glad ijs. En deze discussie is hier al zo dikwijls gevoerd....

                      Als zijn foto's een beetje goed zijn, dan is zijn aanbod absoluut redelijk te noemen. Minstens 4 uur werken voor 90 Euro....

                      How how ik zeg niet dat je geen mooie fotos kan nemen met een R1. Maar de kans dat een ECHTE prof fotograaf zijn trouwreportages met een R1 doet lijkt mij onbestaand. Als je prof bent heb je wss ook een opleiding gehad. En ik denk niet dat ze je met een bridge je opdrachten gaan laten doen.

                      Het gaat niet over kwaliteit het gaat over jezelf prof noemen.

                      Ik bedoel dus eigenlijk, je kan met een R1 & Co perfect een trouwreportage doen en de fotos zullen nog goed zijn ook hoor ! Maar dit zal niet te vergelijken zijn met een reportage door een prof met prof materiaal.
                      HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                      Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

                      Comment


                      • #12
                        Re: Een Prof...

                        Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                        google "jeron rozzi" ...

                        mm

                        Zelfde telefoonnummer, dus zal wel kloppen
                        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                        Comment


                        • #13
                          Re: Een Prof...

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Als zijn foto's een beetje goed zijn, dan is zijn aanbod absoluut redelijk te noemen. Minstens 4 uur werken voor 90 Euro....
                          Redelijk? Belachelijk laag eigenlijk! Ik lees wel "maximaal 4 uur", maar dan nog. Dit is actief meewerken om ofwel de markt kapot te maken, ofwel de boel te belazeren wat betreft professionaliteit.
                          Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Een Prof...

                            Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
                            Redelijk? Belachelijk laag eigenlijk! Ik lees wel "maximaal 4 uur", maar dan nog. Dit is actief meewerken om ofwel de markt kapot te maken, ofwel de boel te belazeren wat betreft professionaliteit.
                            In dat geval kun je dat het beste met de siteadmins van die site bespreken, want die kunnen er meer aan doen dan wij hier.
                            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                            --------

                            Comment


                            • #15
                              Re: Een Prof...

                              Dat begrijp ik niet hoor.
                              Zou er mijn prijs niet op zetten hoor.
                              Dat is serieus onder de prijs werken.
                              Kan natuurlijk zijn dat hij de foto's in JPEG neemt en ze zo op CD zet zonder nabewerking (zou me verwonderen )
                              Je mag toch een 3 tal minuten rekenen voor een 1 foto goed te zetten hoor.
                              De trouw die ik overlaatst gedaan heb waren 850 foto's.
                              Allemaal bewerkt in Lightroom en dan kom je met 90 euro niet toe hoor.
                              Zou wel zijn portfolio wel eens willen zien.
                              Hier ben ik wel heel nieuwschierig naar
                              Last edited by jan van ginkel; 4 juni 2007, 19:14.
                              Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
                              Hier op dit forum.

                              Comment

                              Working...
                              X