Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Libel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Libel

    Deze zat wel een heel eind uit koers van de nabij liggende beek, te mooi om te laten schieten natuurlijk met bijgevolg ook geen goede DOF of BG, maar toch lekker scherp, ik zat op mijn knieën om deze shot te nemen en schat ongeveer op een 30 à 40 cm afstand, om welke soort het gaat kon ik zo niet direct vinden.



    mvg,
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

  • #2
    Re: Libel

    Wel een ietwat drukke omgeving, maar kan nog wel, vind ik.... Verder staat hij er goed en scherp op. En volgens mij is het een paardenbijter...?

    Comment


    • #3
      Re: Libel

      Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
      Wel een ietwat drukke omgeving, maar kan nog wel, vind ik.... Verder staat hij er goed en scherp op. En volgens mij is het een paardenbijter...?
      zelfde mening hier
      mvg,jacky
      'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
      Grtjs, Jacky

      Comment


      • #4
        Re: Libel

        mooi en druk, maar wel in de juiste habitat.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Libel

          mooi maar de omgeving komt niet tot zijn recht

          Comment


          • #6
            Re: Libel

            Heel mooi exemplaar,goed opgemerkt en vastgelegd.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment


            • #7
              Re: Libel

              Oorspronkelijk geplaatst door Elmaar Bekijk bericht
              mooi maar de omgeving komt niet tot zijn recht

              't ja , je kunt niet alles hebben hé, en ik kan me vergissen, maar had hier nog geen zo'n exemplaar gezien op het forum dus dacht ik zo van, beter 1 foto dan geen foto

              mvg,
              2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

              Comment


              • #8
                Re: Libel

                Voor mij is het een prachtige foto met het beestje in zijn natuurlijke omgeving. Vermoed dat het een grote keizerlibel is, een vrouwtje, maar niet 100 % zeker.
                Hilde

                Comment

                Working...
                X