Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe vliegeniers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe vliegeniers

    Nog enkele van tijdens mijn pauze gisteren , en tijdens mijn pauze nu ze verwerkt.

    Het zijn er 3 vliegende die hier nog niet zijn voorgekomen.

    1) grote keizerslibel (1v/d grootste van europa) enorme kanjers, die nooit willen stilzitten.... behalve die 1,5sec lol en een paar sec als ze hun eieren afleggen. Daar heb ik ook foto's van maar waarschijnlijk niet goed genoeg om hier te posten. (ook mijn 1ste libel van het jaar en met mijn macrolens , i know kben beetje laat aan )



    2) Een net uitgekomen libel , welke soort weet ik nog niet maar twas een andere.



    3) Ene om gefustreerd van te graken (net als die keizer), boos terug naar huis gegaan omdat ik geen deftige foto dacht te hebben tot ik die zag (op het moment zelf dacht ik aan een azuur of zo ) : De grote roodoogjuffer , hopelijk heeft mijn troebel oog mij niet teveel misleid en mag die hier staan.



    determinatie klopt toch nt , waarschijnlijk een vrouwtje lantaarn.... jammer. ik had het met een andere foto verwardt waar dan niet de grote maar de kleine roodoogjuffer op staat en de lijn doorgetrokken.
    Last edited by mutse; 2 juni 2007, 20:08.
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

  • #2
    Re: nieuwe vliegeniers

    Knappe serie
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe vliegeniers

      'k Ga hier toch voor nr1,moeilijk...want nr3 is meer mijn zin maar de uitvoering vind ik minder.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: nieuwe vliegeniers

        Foto 3 is idd een vrouwtje lantaarn. Die durven nogal eens variabel van kleur zijn.
        Meer foto's op mijn website

        Comment


        • #5
          Re: nieuwe vliegeniers

          @ all : merci voor de reactie's

          @ pendragon merci voor determinatie

          @ macroshopper : euhm wat bedoel je juist , ik kan er maar van leren é
          [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

          Comment

          Working...
          X