Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 30d

    Waar kun je momenteel, het goedkoopst aan een 30D geraken? ,
    met nederlandstalige handleiding ,omgeving Gent-Eeklo ,
    eventueel online mag ook.
    Ik bestelde vroeger wel eens iets bij .......,maar durf nu niet echt meer online kopen met al die negative berichten de laatste tijd, over het online aankopen op site's,
    -matriaal dat betaald word en niet geleverd .
    -de soms weken en maandenlange wachttijden.

    iemand suggesties,?
    Macro of andere winkels waar nu promos zijn of dergelijke.
    Alvast bedankt.
    Mvg des

  • #2
    Re: 30d

    Ik weet niet waar je vroeger je materiaal bestelde, maar ik heb dit jaar nog lenzen besteld bij www.sdcard.be en www.top-foto.de .
    Alle spullen zijn snel geleverd, en zonder problemen .

    Je kan ook een "internationale versie" kopen, en achteraf een nederlandstalige handleiding bestellen (ik dacht dat die zo'n 30 euro moet kosten, vertalen is dus niet zo goedkoop ).
    Bij sdcard kan je wel een "belgische of nederlandse" camera bestellen met de juiste handleiding, maar die kost wel heel wat meer. Als je een beetje de basisbegrippen van fotografie kent, en je begrijpt wat engels, dan kom je er met de goedkopere internationale versie ook wel .

    Bij www.fotokonijnenberg.nl heb ik zelf nog niets besteld, maar die hebben ook een winkel in Turnhout, daar kan je zelf alles ophalen. Maar als je het niet vertrouwt, dan kan je ook bij sdcard de camera persoonlijk ophalen (na afspraak), en bij top-foto.de kan je die ook zelf gaan halen (maar dat is misschien wat te ver...).

    Tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad met online-bestellingen, maar ik blijf wel bij de leveranciers waarover iedereen hier het meest tevreden is.

    De 30D kan je momenteel ook nog heel goedkoop vinden, vorige week heeft Bouk daar nog zijn nieuwe camera besteld, en die was supersnel geleverd .


    Edit;

    Kijk in dit topic voor het adres waar je een 30D heel goedkoop kan bestellen: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=162371
    Last edited by Black B@ndit; 1 juni 2007, 22:52.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: 30d

      als je bij de gekende online-shops besteld kan er niet veel fout gaan hoor.

      en ivm die lange wachttijd, daar kan een (online)winkel niet altijd aan doen natuurlijk.
      als je zeker wil zijn, mail eerst om te vragen of de camera in stock is (bij sommige sites, zoals fotokonijnenberg, kan je de stock ook op de site zien)
      zo weet je zeker dat je niet moet wachten, en zal je de camera binnen de week aan je voordeur hebben, zonder problemen.
      1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
      EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

      Comment


      • #4
        Re: 30d

        Oorspronkelijk geplaatst door DES Bekijk bericht
        Waar kun je momenteel, het goedkoopst aan een 30D geraken? ,
        met nederlandstalige handleiding ,omgeving Gent-Eeklo ,
        eventueel online mag ook.
        Ik bestelde vroeger wel eens iets bij .......,maar durf nu niet echt meer online kopen met al die negative berichten de laatste tijd, over het online aankopen op site's,
        -matriaal dat betaald word en niet geleverd .
        -de soms weken en maandenlange wachttijden.

        iemand suggesties,?
        Macro of andere winkels waar nu promos zijn of dergelijke.
        Alvast bedankt.
        Mvg des
        In de makro of mediamarkt zullen ze er wel nog hebben maar of het goedkoop is ?

        Comment


        • #5
          Re: 30d

          allemaal bedankt voor de reacties,
          De 30D ligt op mijn bureau en de batrij is aan het laden
          is mediamarkt in uuuuuuuuuuuuustakker geworden.

          Comment


          • #6
            Re: 30d

            en was hij daar dan zo goedkoop?
            1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
            EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

            Comment


            • #7
              Re: 30d

              Oorspronkelijk geplaatst door GeForceFX Bekijk bericht
              en was hij daar dan zo goedkoop?
              1150€ ,- 100-cashback, en 150 € euro korting,het was de laatste (ze hebben er nu geen meer).,
              Mvg des

              Comment

              Working...
              X