Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie heeft raad ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wie heeft raad ?

    IK kocht vorige week in Media markt Hasselt een 400D , het was een promotie paket met kingston 2 GB geheugenkaart.
    Nu deze kaart was niet in voorraad, daarom kreeg ik een bon om deze kaart af te halen wanneer ze binnen komt.
    Daartsraks getelefoneerd en rara, de kaart is er nog steeds niet.
    Ze weten zelf niet wanneer deze gaat toekomen.
    Nu stellen ze me voor een andere kaart te kopen en ik krijg 10 eurokes korting
    Kan dat zomaar, ze maken reclame van een promotie maar ze houden zich niet aan de folder en tv reclame aanbieding.
    Nu heb ik geen kaart en moet er ééntje kopen met 10 euro vermindering, wat uitdraaid dat ik men canon duurder betaal dan zij hem hebben aangeboden.

    Kan dit???
    Canon 400 D + grip + Speedlight 580EX II + omni bouncer + Canon 18 -55 + Tamron 18 -250 + Lowpro Compu trekker plus AW +2 x 8GB Ultra III Scandisk + Canon ixusII+ Statief

  • #2
    Re: wie heeft raad ?

    ja dat kan: ben zelf ook afgeknapt op de werkwijze van MM.
    in de kleine lettertjes staat nl.... indien voorradig.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: wie heeft raad ?

      wachten op die kaart zou ik zeggen, ze moet toch eens binnenkomen
      je kan natuurlijk voorlopig al een ander kaartje kopen, dan heb je er ineens 2 als die andere toekomt, wat wel van pas kan komen
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: wie heeft raad ?

        Ik zou gewoon ergens een kaartje kopen en dan gewoon wachten tot hun kaart binnen is. Een 2e kaartje komt altijd wel eens van pas hoor ! Weet ik uit ondervinding
        Hilde

        Comment


        • #5
          Re: wie heeft raad ?

          Ik koop gewoon weg niet zaken met waarde in de MM!!! Liever iets meer betalen bij een reguliere fotoshop met gedegen service na verkoop! zeker is zeker!
          Sony RX10 Mark IV
          nog een fijne dag verder!
          Guido

          Comment


          • #6
            Re: wie heeft raad ?

            Je zal soms wel eens meer dan 2GB geheugen nodig hebben, koop nu zelf een kaartje (die zijn niet meer zo heel erg duur), en wacht tot je dat kaartje van 2GB gratis mag gaan afhalen.

            Op die manier kan je nu verder, en behoud je ook alle voordelen van die promo-actie .

            Kijk voor de prijzen van de kaartjes ook eerst een paar webwinkels, want in sommige winkels proberen ze hun "oude" stock nog te verkopen aan de oorspronkelijke prijs (de prijzen zijn de laatste maanden heel sterk gezakt).

            Bij www.interngeheugen.nl heb ik zelf al geheugenkaartjes besteld.

            Een 2GB kaart van Transcend (120x) kost daar 29 euro, en die zouden heel goed zijn.
            Last edited by Black B@ndit; 31 mei 2007, 15:44.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: wie heeft raad ?

              **** black b@ndit, ik heb er 14dagen terug zo een gekocht bij memoryshop......voor 35 euro!!! verdikke toch.
              succes!
              Sony RX10 Mark IV
              nog een fijne dag verder!
              Guido

              Comment


              • #8
                Re: wie heeft raad ?

                Een 2 Gb kaartje is sterk in prijs gezakt maar toch nog 30 euro waard.
                In plaats van korting moeten ze een ander kaartje van 2G geven volgens mij.

                Neem eens contact met test-aankoop of zoek de overheidsdienst die zich met dergelijke zaken bezig houdt.

                Je kan ook in de winkel zeggen dat je een ander 2G kaartje wenst. En als dat niet lukt stel je voor aan de manager om de politie een PV te laten schrijven omdat ze niet leveren wat jij betaald hebt.
                Tot sluitertijd, Dirk

                Comment


                • #9
                  Re: wie heeft raad ?

                  Mijn raad: wacht gewoon het kaartje af, en koop ergens anders eentje van 1GB; Prijzen liggen rond € 15 - 16 per GB. Is nooit verloren.
                  groetjes
                  Filip

                  Comment


                  • #10
                    Re: wie heeft raad ?

                    Die prijzen zijn idd serieus de kelder ingegaan.

                    Ik herinner me nog levendig dat ik in 2002 in Duitsland zo'n Microdrive van 1 giga kocht (harde schijf van IBM in een CF-kaartje) kocht voor een slordige 300 €. Ze stonden in België op dat moment tegen de 400 pleuro's.

                    Comment


                    • #11
                      Re: wie heeft raad ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door frankonl Bekijk bericht
                      Die prijzen zijn idd serieus de kelder ingegaan.

                      Ik herinner me nog levendig dat ik in 2002 in Duitsland zo'n Microdrive van 1 giga kocht (harde schijf van IBM in een CF-kaartje) kocht voor een slordige 300 €. Ze stonden in België op dat moment tegen de 400 pleuro's.
                      Ik heb ooit ook nog 6.000 belgische frank betaald voor een CF van 128MB .
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: wie heeft raad ?

                        Discussie verplaatst naar geschikter forum . . .
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: wie heeft raad ?

                          ik heb juist 2 cf-kaartjes gekocht (laten kopen eigenlijk) bij snogard.de: Sandisk Extreme III 4 GB voor 113 euro in totaal (voor de twee samen dus)

                          Comment

                          Working...
                          X