Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon<->Fuji

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon<->Fuji

    Hallo
    ik zou een nieuw digitaal compact toestel willen kopen,
    en nu krijg ik de knoop maar niet doorgehakt.
    Ik ben aan het twijfelen tussen de
    --> Canon powershot A630
    --> Fuji F31

    Kunnen jullie me helpen?
    --- Panasonic FZ 50---
    ---Canon Eos 450D---

  • #2
    Re: Canon&lt;-&gt;Fuji

    Als je de tests bekijkt, dan zal je toch zeker voor de Fuji F31 kiezen .
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Canon&lt;-&gt;Fuji

      als je de fuji nog ergens kan vinden zou ik die zeker kopen

      Comment


      • #4
        Re: Canon&lt;-&gt;Fuji

        Fuji F31 !
        Laat alle andere compacts ver achter zich als je op iets hogere ISO werkt/moet werken.
        www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

        Comment


        • #5
          Re: Canon&lt;-&gt;Fuji

          Ja, dat vroeg ik me ook af, wat heeft de F31 dat de andere niet heeft?
          Wat zijn zijn sterke punten?

          En heeft hij een manuele stand?
          --- Panasonic FZ 50---
          ---Canon Eos 450D---

          Comment


          • #6
            Re: Canon&lt;-&gt;Fuji

            Oorspronkelijk geplaatst door pdspds Bekijk bericht
            Ja, dat vroeg ik me ook af, wat heeft de F31 dat de andere niet heeft?
            Wat zijn zijn sterke punten?
            En heeft hij een manuele stand?
            Manueel is het beperkt, een F31fd is een echte P&S camera. FD kan wel handig zijn, hoe donker of licht de achtergrond ook is, gezichten worden vrij goed belicht. Huidtinten zijn bij Fuji zowieso beter. Hogere ISO's weer een pluspunt, maar ook niet overdrijven, je krijgt een raar storend patroon te zien.

            Wil je meer manueel werken dan is de Canon A630/A640 meer uw ding, het is geen DSLR, maar uit eigen ervaring doet hij goed zijn werk. En kan je voor een compact vrij creatief bezig zijn.
            Pentax K100D en 2ehandsglas - Canon A640 - FZ50

            Comment


            • #7
              Re: Canon&lt;-&gt;Fuji

              Oorspronkelijk geplaatst door marcov Bekijk bericht
              Manueel is het beperkt, een F31fd is een echte P&S camera. FD kan wel handig zijn, hoe donker of licht de achtergrond ook is, gezichten worden vrij goed belicht. Huidtinten zijn bij Fuji zowieso beter. Hogere ISO's weer een pluspunt, maar ook niet overdrijven, je krijgt een raar storend patroon te zien.

              Wil je meer manueel werken dan is de Canon A630/A640 meer uw ding, het is geen DSLR, maar uit eigen ervaring doet hij goed zijn werk. En kan je voor een compact vrij creatief bezig zijn.
              Dat laatste begrijp ik niet goed, met de Fuji kan je ook volledig manueel werken, iso, sluitertijd, diafragma . . . alles kan manueel ingesteld worden.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: Canon&lt;-&gt;Fuji

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Dat laatste begrijp ik niet goed, met de Fuji kan je ook volledig manueel werken, iso, sluitertijd, diafragma . . . alles kan manueel ingesteld worden.
                ... via de menus op het display ... niet erg gebruiksvriendelijk.
                Voor mij meteen het grootste nadeel ervan
                BD0723BE

                Comment


                • #9
                  Re: Canon&lt;-&gt;Fuji

                  Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
                  ... via de menus op het display ... niet erg gebruiksvriendelijk.
                  Voor mij meteen het grootste nadeel ervan
                  Wanneer je er aan gewend bent valt het wel mee, ik heb er eerlijk gezegd geen problemen mee. Voor mij is in ieder geval de kwaliteit van de foto's het belangrijkst.
                  Mvg Roosje http://www.flickr.com/photos/roosjeh/
                  Nikon D90, 18-200mmVR, 70-300mmVR, 50 f1.8 | Tamron 28-75mm f2.8 + 90mm f2.8 | Sigma 30mm f1.4 | Tokina 11-16mm f2.8 | Olympus E-P1, 14-42mm, OM 50mm f1.4 / 50mm f3.5 macro / 135mm f2.8 |

                  Comment

                  Working...
                  X