Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe digitale camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe digitale camera

    Hoi
    Ik heb me hier vandaag aangemeld en ik hoop een antwoord te krijgen op de volgende vraag.
    Ik ben op zoek naar een digitale camera waarmee ik oa sport foto's kan maken in een slecht verlichte sporthal, ik heb nu een Minolta maar daarmee zijn die foto's erg korrelig en onduidelijk+ zijn de batterijen na ong. 15 foto's al leeg.
    Zelf dacht ik aan de Sony cybershot DSC-w90, Olympus u 780 digital of de Panasonic DMC-LZ7.
    Misschien dat ik van jullie wat advies kan krijgen.

    Alvast bedankt voor de moeite.

  • #2
    Re: nieuwe digitale camera

    Kan je misschien eerst een budget vooropzetten? De mogelijkheden worden daardoor wel een stuk beperkter, maar ook gemakkelijker om gerichter te zoeken . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe digitale camera

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Kan je misschien eerst een budget vooropzetten? De mogelijkheden worden daardoor wel een stuk beperkter, maar ook gemakkelijker om gerichter te zoeken . . .
      Zo ongeveer tussen de 200/300 euro

      Comment


      • #4
        Re: nieuwe digitale camera

        Waarschijnlijk val ik in herhaling maar kijk eens naar de Fuji F30 of F31
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment

        Working...
        X