Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoalbum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotoalbum

    Ik ben op zoek waar je handgeschepte of andere fotoboeken (of een fotodoos) kan halen die betaalbaar zijn. Ik heb foto's getrokken van de doop van mijn neefje en zou nu een album willen maken. In de zomervakantie zou ik ook een trouw fotograferen en daarvoor heb ik ook zoiets dergelijks nodig. Het is als cadeau dus geen te dure boeken hé !
    mvg

  • #2
    Re: fotoalbum

    Juf wat is handgeschepte??
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: fotoalbum

      Niet door een machine vervaardigd, maar zelf van bvb. oud papier nieuw papier met de hand vervaardigen. Ik heb het al zien doen. Moet je engelengeduld voor hebben naar mijn normen, maar is wel de moeite waard eenmaal af.

      Ik krijg jaarlijks een eindejaarskaart van een gezin dat zich daarmee bezighoudt.

      Comment


      • #4
        Re: fotoalbum

        Handgeschept papier = papier dat je zelf gemaakt hebt; ziet er behoorlijk artisanaal uit.

        In het labo waar ik mijn foto's laat ontwikkelen verkopen ze dergelijke dozen.
        Photoalltech in Gent.
        Mijn flickr-foto's vind je hier (niet uitsluitend "ttv-brol")

        Comment


        • #5
          Re: fotoalbum

          Heb ff gegoogled, en al heel veel gevonden...
          Albums van handgeschept papier €20 tot € 100 en meer... (te veel om ze hier te zetten)

          Ik denk dat vrijwel elke degelijke winkel waar fotomateriaal verkocht wordt, ook wel mooie albums heeft liggen...
          Zeker de fotografen die zelf fotoreportage's van huwelijken e.d. maken.

          Probeer ook eens bij AVA papierwaren... veel keuze, redelijke prijzen...
          Grtz, Tigra-Boy
          ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

          Comment

          Working...
          X