Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixum uploaden foto's traaaag...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pixum uploaden foto's traaaag...

    Vandaag moet ik 138 foto's uploaden via het programmatje dat pixum ter beschikking heeft op hun site.

    Begonnen op full size,gaat 10U duren!
    Nu fotos al verkleind naar 2544*1696 pixels en gaat nog steeds traag vooruit.Gemiddeld 4Kb/sec.
    Mijn internetverbinding is ok,heb telenet turbo dus zou zeker 50 Kb moeten halen.

    Zou hun server niet kunnen volgen nu het nog 1 cent per foto is??

    mir
    Last edited by mir; 28 mei 2007, 19:03.
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: Pixum uploaden foto's traaaag...

    tis al altijd zo geweest , dit is dan ook de reden dat ik ze daar niet ga laten afdrukken....

    maar wel een vraagje allemaal individueel geresized of heb je daar een tool voor?
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

    Comment


    • #3
      Re: Pixum uploaden foto's traaaag...

      allemaal individueel geresized of heb je daar een tool voor?[/QUOTE]


      BD Sizer ? zeer goed en gratis

      Comment


      • #4
        Re: Pixum uploaden foto's traaaag...

        Ik zou niet teveel belang hechten aan de eerste indicatie die de software geeft wat upload-tijd betreft.

        Mijn ervaring is dat de Pixum-software blijkbaar zelf een resize uitvoert en een kleiner pakket doorstuurt dan dat wat hij op jouw pc vindt.

        Zo heb ik vorige week nog 1250 foto's doorgestuurd in minder dan 4 uur (ook Telenet) en deze stonden allemaal in mijn standaard JPEG-formaat, dus 4Mb per foto ongeveer.
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

        Comment


        • #5
          Re: Pixum uploaden foto's traaaag...

          Ik heb de pc een ganse nacht laten aan staan en deze morgen waren ze toch allemaal verzonden.

          mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment

          Working...
          X