Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw op dit forum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuw op dit forum

    Hallo iedereen,

    Ik ben sinds enkele dagen nieuw op dit forum en heb mij zaterdag een digitale spiegelreflexcamera gekocht. Door een promotie van de carrefour ben ik voor de Canon EOS 400D met kitlens (18-55mm EF-S) gegaan. Ik heb al wat zitten experimenteren en hoop binnenkort toch enkele foto's te kunnen pasten.

    Ik ben wel nog een leek en ken er momenteel nog niet zoveel van. Heb wel al veel gelezen en ook van dit forum al veel opgestoken. Ik ben alvast gemotiveerd en heb er veel zin in

    Groeten,

    Fred

  • #2
    Re: nieuw op dit forum

    Hoi Fred,

    Welkom op dit forum en heel veel plezier met je nieuwe camera! Al doende leert men, he. Dus blijven experimenteren tot dat je de resultaten krijgt die je aanstaan. En laat zeker eens van die resultaten hier op BD zien in de toekomst!

    Vele groetjes,
    Ann

    Comment


    • #3
      Re: nieuw op dit forum

      Hi Fred

      Alvast proficiat met je aankoop en welkom op het forum
      Zou zeggen Ga er voor
      Mvg,
      SW
      BD1071BE

      Comment


      • #4
        Re: nieuw op dit forum

        Fred,

        Welkom op het forum

        greets,
        Geert
        www.photopower.be

        Comment


        • #5
          Re: nieuw op dit forum

          Welkom op BD

          Misschien als leek een investering doen in het CANON EOS 400D boek ..te verkrijgen ook bij carrefour of andere grote magazijnen! Een 300 paginas praktijkgericht boek voor de 400d fotografen ...

          Comment


          • #6
            Re: nieuw op dit forum

            Dat kan zeker van pas komen!

            Bedankt voor de tip Fabbe

            Comment


            • #7
              Re: nieuw op dit forum

              Oorspronkelijk geplaatst door Butch Bekijk bericht
              Hallo iedereen,

              Ik ben sinds enkele dagen nieuw op dit forum en heb mij zaterdag een digitale spiegelreflexcamera gekocht. Door een promotie van de carrefour ben ik voor de Canon EOS 400D met kitlens (18-55mm EF-S) gegaan. Ik heb al wat zitten experimenteren en hoop binnenkort toch enkele foto's te kunnen pasten.

              Ik ben wel nog een leek en ken er momenteel nog niet zoveel van. Heb wel al veel gelezen en ook van dit forum al veel opgestoken. Ik ben alvast gemotiveerd en heb er veel zin in

              Groeten,

              Fred
              Hey Butch (Cassidy), draw your camera and shoot!

              Welkom alleszins!

              Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
              Welkom op BD

              Misschien als leek een investering doen in het CANON EOS 400D boek ..te verkrijgen ook bij carrefour of andere grote magazijnen! Een 300 paginas praktijkgericht boek voor de 400d fotografen ...

              http://pixelmania.nl/artikel.aspx?ru...Canon_EOS_400D
              Interesting... zelf heb ik: Fotograferen met een digitale spiegelreflexcamera Canon - Canon 350 D Canon 400 D van Jeroen Horlings, uitgeverij Pearson Education. Gekocht in Standaard Boekhandel voor € 19,95.

              Comment


              • #8
                Re: nieuw op dit forum

                Welkom op het forum , ik heb je post wel even naar een gepaster forum verplaatst aangezien je geen specifieke vraag stelt over een camera of lens.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment

                Working...
                X