Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tijdschriften

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tijdschriften

    hallo

    ik zoek een goed tijdschrift die liefst om het maand uitkomt.
    Ik zou dus graag een abbonement nemen op een goed maandblad,
    Wat hebben jullie?
    liefst nederlands en met tips en revieuws van camera's
    niet alleen spiegelreflex

    thx davy
    nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

  • #2
    Re: tijdschriften

    Wanneer je "moet" kiezen zou ik persoonlijk elke maand naar de boekhandel gaan en het tijdschrift kiezen waar op dat moment het meeste informatie voor jou in staat. Bijna elk fototijdschrift heeft zijn/haar specifieke doelgroep, prof/amateur/hobby. De een wat meer camera/objectief testen de andere bv meer beeldbewerking. Vergeet ook de duitse tijdschriften niet in te kijken
    Als abbonement raad ik je beter National Geographic aan. Niet alleen bijzonder leerzaam (algemene ontwikkeling) maar ook de fotografie kan veel toevoegen. Gr, Paul
    M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

    Comment


    • #3
      Re: tijdschriften

      Kan je deze dagbladhandel aanbevelen wegens hun immense gamma aan diverse tijdschriften (waaronder uiteraard ook fotografie)

      Zou zeggen, ga eens een kijkje nemen en blader eens door de magazines

      Op de Nederlandstalige markt, kan ik je Focus aanbevelen.

      Comment


      • #4
        Re: tijdschriften

        heb hier: chip-foto-video, prachtig blad met een boel info over alles wat met fotografie te maken geeft.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: tijdschriften

          zoom.nl is ook niet slecht. Ik heb het echter iets meer voor de Engelstalige tijdschriften:

          Practical Photography
          Digital Camera (Magazine)
          Digital Photographer

          komen allen op maandelijkse basis uit en staan boordevol tips & tricks op heel eenvoudige manier uitgelegd.
          Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
          Mijn foto's
          Mijn blogje

          Comment


          • #6
            Re: tijdschriften

            ik vind zoom.nl ook wel een goed tijdschrift, heb daar abonnement op en er staan toch altijd wel interessante dingen in. goed is dat ze niet enkel spiegelreflexen beoordelen, maar ook andere toestellen zoals compactjes of videocamera's
            5DmkIII en wat glas

            Comment


            • #7
              Re: tijdschriften

              zoom vind ik minder , al heb ik wel een abo erop . Niet over het blad zelf maar wel over de rest die er bij komt kijken (vragen worden nt beantwoord, opzeggen is vrij irritant , gn cado's voor abo's in België).

              Mijn abo wordt allesinds niet verlengd.
              [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

              Comment


              • #8
                Re: tijdschriften

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                heb hier: chip-foto-video, prachtig blad met een boel info over alles wat met fotografie te maken geeft.
                grt,bouk.
                Klopt, heb ik een abonnement op ook, Bouk, kijk maar eens in de laatste uitgave, waar de Samsung DSLR op de voorpagina staat, er staat een foto van mij in deze maand bij de lezers inzendingen. . .een close-up van een gier, frontaal genomen, ik heb die op het forum hier ook ooit gepost
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Re: tijdschriften

                  Oorspronkelijk geplaatst door Feb Bekijk bericht
                  zoom.nl is ook niet slecht. Ik heb het echter iets meer voor de Engelstalige tijdschriften:

                  Practical Photography
                  Digital Camera (Magazine)

                  komen allen op maandelijkse basis uit en staan boordevol tips & tricks op heel eenvoudige manier uitgelegd.
                  Deze heb ik ook, ze zijn
                  En bij abonnement krijgt ge een cadeautje

                  Comment


                  • #10
                    Re: tijdschriften

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Klopt, heb ik een abonnement op ook, Bouk, kijk maar eens in de laatste uitgave, waar de Samsung DSLR op de voorpagina staat, er staat een foto van mij in deze maand bij de lezers inzendingen. . .een close-up van een gier, frontaal genomen, ik heb die op het forum hier ook ooit gepost
                    ja nou je het schrijft, heb hem hier voor me, proficiat hoor.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: tijdschriften

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Klopt, heb ik een abonnement op ook, Bouk, kijk maar eens in de laatste uitgave, waar de Samsung DSLR op de voorpagina staat, er staat een foto van mij in deze maand bij de lezers inzendingen. . .een close-up van een gier, frontaal genomen, ik heb die op het forum hier ook ooit gepost
                      Terwijl ik zat te bladeren dacht ik zo bij mijn eigen : die kop heb ik toch al ergens gezien? En met de naam viel mijne Euro ook nog niet....

                      Nu dus wel hé
                      Dikke proficiat
                      EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
                      debruri.be

                      Comment

                      Working...
                      X