Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verschil Sony DSLR-A100 of canon 400D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verschil Sony DSLR-A100 of canon 400D

    Ik weet echt ni meer welk toestel te kopen.....
    Iedereen heeft andere ervaringen met zijn toestel en ieder heeft een andere mening. Maar als leek wil ik een goed, betrouwbaar toestel en niet onbelangrijk super goede en scherpe foto's.
    Zag dat de Sony nogal redelijk van prijs was, is hij daarom minder goed dan de Canon? Zijn Sony lenzen minder dan Canon?

    Iemand enig advies? PLEASE
    Canon EOS 400D + EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM + BG-E3

  • #2
    Re: Verschil Sony DSLR-A100 of canon 400D

    Niemand kan die keuze voor jou maken, lees, denk na, herlees, en probeer te bedenken waar je naartoe wil met je hobby, en of dat wel mogelijk is in het merk dat je kiest. Want tenslotte komt het hier op neer:
    lenzen komen
    body's vergaan,
    maar de fotografie zal altijd bestaan...

    Comment


    • #3
      Re: Verschil Sony DSLR-A100 of canon 400D

      Oorspronkelijk geplaatst door Starter Bekijk bericht
      ...als leek wil ik een goed, betrouwbaar toestel en niet onbelangrijk super goede en scherpe foto's.
      Zag dat de Sony nogal redelijk van prijs was, is hij daarom minder goed dan de Canon? Zijn Sony lenzen minder dan Canon?
      Elk recent toestel (zeker laatste 3/4 jaar) is goed en betrouwbaar.

      Supergoede en scherpe foto's maken, hangt meer af van het mannetje/vrouwtje achter het toestel en van de lenskeuze dan van het toestel zelf.

      Hier vind je uitgebreide testen, vergelijkingen en voor- en nadelen van elk toestel :
      400d
      a100

      Maar minstens even belangrijk en hier al honderden keren herhaald: ga naar een winkel en neem beide vast, probeer ze en zie wat je het beste ligt.

      En wat lenzen betreft: tenzij je heel erg ver gaat in je hobby of een beroepsfotograaf bent met heel specifieke eisen, vind je bij beide genoeg lenzen om je mee te amuseren, van verschillende kwaliteitsniveau's en prijsklassen. En voor beide zijn er ook 3rd party-leveranciers.

      Succes !
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment

      Working...
      X