Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens Nikon Coolpix 7900?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lens Nikon Coolpix 7900?

    Omdat ik nog steeds op de sukkel ben met mijn pols heb ik de aankoop van mijn Nikon D80 uitgesteld, zou alleen maar problemen geven. Tot die tijd neem ik nog steeds foto's met mijn Nikon Coolpix 7900. Helaas ondervind ik de laatste tijd meer en meer de nood naar een 'groter' toestel bij het nemen van macro's.

    Ik heb mij laten vertellen dat er lenzen bestaan die ik op mijn compact toestel kan plaatsen. Weet iemand hier iets meer van? Eventueel lenzen voor een ander compact toestel met dezelfde lensgrootte als mijn Nikon?
    http://Tacha.Fotopic.net
    Canon eos 400D, 2 kitlensjes, Canon EFS 60mm f/2.8 Macro USM, Canon 1.8/50 EF II & Canon Speedlite 430EX

  • #2
    Re: Lens Nikon Coolpix 7900?

    ik heb wat rondgekeken, en niets officieels gevonden...

    Op EBAY worden wel een soort van voorzetlenzen verkocht (voorbeeld = 2.0x convector), maar soms ook gelijkaardige breedhoek-macro-lenzen.

    Ik ga mij zeker niet uitspreken of dit wel een goed resultaat geeft, heb dit zelf nooit geprobeerd op m'n coolpix 4600. Het kost niet zo veel, maar of het kwaliteit is ???

    Misschien word het ook nog elders verkocht, maar 'k heb het niet op 1,2,3 gevonden... 'k zou zeggen, gebruik Google eens hé...

    Edit: link naar Ebay macro lens... (toch nog gevonden ) Verder blijft bovenstaande uitleg ivm kwaliteit gelden hoor...
    Last edited by Tigra-boy; 27 mei 2007, 15:43. Reden: toevoeging extra link
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

    Comment


    • #3
      Re: Lens Nikon Coolpix 7900?

      Misschien toch maar best een ander toestel overwegen dan Toch bedankt voor je hulp hoor
      http://Tacha.Fotopic.net
      Canon eos 400D, 2 kitlensjes, Canon EFS 60mm f/2.8 Macro USM, Canon 1.8/50 EF II & Canon Speedlite 430EX

      Comment

      Working...
      X