Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tuning en model

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tuning en model

    Ik hoop dat het hier goed staat wist niet echter waar ik dees anders zou geplaatst hebben.
    Twee zeer bekende tuning boekjes (Flash Opel scene Duitsland) en (Streetuner België)
    Zouden graag een reportage doen van mijn auto. Zowel geschreven als met foto’s.
    Ik heb de mogelijkheid zelf de foto’s te maken.
    Nu ben maar juist in deze wereld begonnen en ben nog zeer ver van wat ik hier allemaal zie.
    Heeft enige onder jullie ideeën van een prachtige locatie voor daar foto’s te maken.
    Zijn er modellen die hier graag zouden aan mee doen. Liefst in zeer sexy lingerie en misschien ook iets minder navenant de ideeën.
    Mijn gedacht was in een oude firma of zo dus droog staan en een model in blauwe Lingerie
    Wat denken jullie over? Zijn er andere ideeën?
    Wie wil hier aan mee doen dat ik deftige foto’s heb. Ik alléén ga het zekerst niet halen lol.
    Groeten
    Astralavista

    Canon EOS 400 D met EF-S 18-55 Lens, Tamron SP AF 28-75mm F2.8 XR Di, Tokina 12-24mm AT-X PRO DX, Speedlite 580 EX

  • #2
    Re: Tuning en model

    ik zou me zeker een polar filter aanschaffen, en daarna een model zoeken
    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

    Comment


    • #3
      Re: Tuning en model

      Nieuwe grasmachine?

      Een polarisatiefilter zal niet helpen op metaal, vrees ik.


      seppuku.

      Comment


      • #4
        Re: Tuning en model

        Oorspronkelijk geplaatst door seppuku Bekijk bericht
        Nieuwe grasmachine?

        Een polarisatiefilter zal niet helpen op metaal, vrees ik.


        seppuku.
        Waarom zou dat niet kunnen helpen?
        Ik zag net deze foto in 'n andere topic...
        Grtz, Tigra-Boy
        ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

        Comment


        • #5
          Re: Tuning en model

          Laat die foto's toch door een professional maken jong, die mannen gaan u auto er pakken beter laten uitzien.

          Beide partijen winnen in ieder geval: zij verzekeren zich van goede foto's, jij kan wat leren van die pro.

          Want geef nu zelf toe: denk je echt dat je prachtige foto's gaat kunnen maken met je gebrek aan ervaring?
          flickr

          Comment


          • #6
            Re: Tuning en model

            Ik wil niet beweren dat een pro het beter zou doen...

            Als twee magazines voorstellen om een reportage te doen over jou voertuig... is het dan niet aan hun om zich hierin te voorzien?

            Succes nog!

            Comment


            • #7
              Re: Tuning en model

              Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
              Ik wil niet beweren dat een pro het beter zou doen...

              Als twee magazines voorstellen om een reportage te doen over jou voertuig... is het dan niet aan hun om zich hierin te voorzien?

              Succes nog!
              "Nu ben maar juist in deze wereld begonnen en ben nog zeer ver van wat ik hier allemaal zie."


              Een beetje vertrouwen in het fotografenberoep is ook niet misplaatst denk ik.
              flickr

              Comment


              • #8
                Re: Tuning en model

                Besten dank voor de reactie.
                Een polarisatiefilter zal ik me zekerst aanschaffen.
                Das inderdaad juist dat die dat zekerst beter gaan doen als ik, maar de vraag is of er mensen hier aan willen meedoen en velen onder jullie zijn evengoed als een fotograaf.
                Als ik het door hun laat doen is er al zekerst geen model bij. En altijd goed zijn de foto’s ook niet hoor spreek uit ervaring.
                Wat voor een Locatie stellen jullie voor?

                Groeten
                Astralavista
                Canon EOS 400 D met EF-S 18-55 Lens, Tamron SP AF 28-75mm F2.8 XR Di, Tokina 12-24mm AT-X PRO DX, Speedlite 580 EX

                Comment


                • #9
                  Re: Tuning en model

                  Oorspronkelijk geplaatst door Astralavista Bekijk bericht
                  Besten dank voor de reactie.
                  Een polarisatiefilter zal ik me zekerst aanschaffen.
                  Das inderdaad juist dat die dat zekerst beter gaan doen als ik, maar de vraag is of er mensen hier aan willen meedoen en velen onder jullie zijn evengoed als een fotograaf.
                  Als ik het door hun laat doen is er al zekerst geen model bij. En altijd goed zijn de foto’s ook niet hoor spreek uit ervaring.
                  Wat voor een Locatie stellen jullie voor?

                  Groeten
                  Astralavista
                  converteer't naar een shootingday :]
                  foto als spiegel of als venster?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tuning en model

                    Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                    converteer't naar een shootingday :]
                    Hoe bedoel je ?
                    Canon EOS 400 D met EF-S 18-55 Lens, Tamron SP AF 28-75mm F2.8 XR Di, Tokina 12-24mm AT-X PRO DX, Speedlite 580 EX

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tuning en model

                      wel je gaat naar het forum onderdeel "waarheen vandaag" of "shooting days"
                      en je organiseert een niet-officiele-shootingday.
                      [wel eerst de regels van dat forumdeel lezen!]

                      je geeft:
                      datum
                      tijd
                      lokatie
                      omschrijving van de activiteit
                      en eventueel een beperkt aantal plaatsen.

                      BD-ers die zich dan gemeld hebben komen op die dag dan om dat uur nar die lokatie zoals afgesproken. met hun goed humeur en apparatuur.
                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tuning en model

                        Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                        wel je gaat naar het forum onderdeel "waarheen vandaag" of "shooting days"
                        en je organiseert een niet-officiele-shootingday.
                        [wel eerst de regels van dat forumdeel lezen!]

                        je geeft:
                        datum
                        tijd
                        lokatie
                        omschrijving van de activiteit
                        en eventueel een beperkt aantal plaatsen.

                        BD-ers die zich dan gemeld hebben komen op die dag dan om dat uur nar die lokatie zoals afgesproken. met hun goed humeur en apparatuur.
                        Vind ik goed bekeken van je parakiet! Beide partijen kunnen hier uit leren, lol beleven en goeie plaatjes afleveren.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tuning en model

                          Is zekerst een goed idee.
                          Maar heeft iemand een voorstel een idee voor een locatie hiervoor.
                          Canon EOS 400 D met EF-S 18-55 Lens, Tamron SP AF 28-75mm F2.8 XR Di, Tokina 12-24mm AT-X PRO DX, Speedlite 580 EX

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tuning en model

                            Waarom vraag je niet de ene of de andere kart-club of je mag gebruik maken van hun gebouwen? Levert hun eventuele nodige reclame mee als je dat juist uitbabbelt.

                            Kun je op Zolder of dergelijke nergens fotograferen?

                            Bekijk zoveel mogelijk blaadjes met afbeeldingen van voertuigen. Het leert je welk soort locaties de meest geschikte zijn om voertuigen te fotograferen.

                            Succes nog!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Tuning en model

                              Zekers geen slecht idee
                              Maar weet niemand geen oude fabrik waar we droog kunnen zitten?
                              Groeten
                              Astralavista
                              Canon EOS 400 D met EF-S 18-55 Lens, Tamron SP AF 28-75mm F2.8 XR Di, Tokina 12-24mm AT-X PRO DX, Speedlite 580 EX

                              Comment

                              Working...
                              X