Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw fototoestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuw fototoestel

    ik wil een nieuw fototoestel kopen, heb her en der al wat rondgekeken maar twijfel nog tussen panasonic tz3 of lx2 of is er iets van cannon die goed is , die lx2 is wel goed denk ik maar heeft maar een 4x zoem tov 10x voor de tz3 maar deze kun je dan weer minder manueel instellen of zo, heeft iemand sugesties, moet ook wel beetje compakt blijven
    Last edited by rataplan20; 27 mei 2007, 10:50.

  • #2
    Re: nieuw fototoestel

    Door je tekst in het bold te doen en een extra groot lettertype te gebruiken komt het over alsof je aan het schreeuwen bent. Dit is niet de bedoeling. Je kunt beter gewoon de standaardinstellingen gebruiken voor het posten. De kans dat je dan een serieus antwoord krijgt is ook groter dan. Dus zou je de tekst even willen aanpassen?
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #3
      Re: nieuw fototoestel

      sorry, beter zo?

      Comment


      • #4
        Re: nieuw fototoestel

        Misschien een Canon A630 of A640, kan je vrij manueel mee werken, is snel en heb je toch al 4x zoom. Eventueel de mogelijkheid om een voorzet lens te gebruiken. Of de Canon A710is, iets minder mpx en trager opladen van de flits, wel 6x en stabilisatie. Zal je veel binnenshuis schieten dan zeker ook eens naar de fuji F31 kijken. Scoort beter in hoge ISO's dan een pana.
        Het hangt er een beetje van af wat je er precies mee wil doen.
        Pentax K100D en 2ehandsglas - Canon A640 - FZ50

        Comment


        • #5
          Re: nieuw fototoestel

          die fuji f31 en die canon a640 hebben wel geen groothoeklens en voor een 4x zoem zou ik toch de lx 2 pana kiezen ( die heeft groothoek) maar ik denk dat ik een grotere zoem ga missen

          Comment


          • #6
            Re: nieuw fototoestel

            de ricoch r6 lijkt me wel wat, is dat een goed merk?
            heeft er al iemand ervaring met dat toestel

            Comment

            Working...
            X