Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vliegen en vlinder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vliegen en vlinder







  • #2
    Re: Vliegen en vlinder

    De eerste vind ik wel goed wat betreft compo en kadrering ,doch mis op alle drie toch scherpte .Blijven proberen zou ik zeggen ,de aanhouder wint

    wingske

    Comment


    • #3
      Re: Vliegen en vlinder

      Ik volg wingske wel, vooral de eerste wat onscherp.
      2 en 3 gewoon nog wat verscherpen en dat komt wel goed. Leuk standpunt trouwens!
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

      Comment


      • #4
        Re: Vliegen en vlinder

        Oorspronkelijk geplaatst door wingske Bekijk bericht
        doch mis op alle drie toch scherpte .

        wingske
        Let eens op het diafragma, Hiermee krijg je maar een beperkte scherpte op het object.
        De vliegen staan erop o w v het contrast met het groene blad. Inderdaad spijtig van de rechtse kop...
        Bij de 2vlinders ging ik voor scherpte op het kopje en zichtbare oogskes
        en dan verder naar achteren waziger (f 3,2) Dit zandoogje is niet zo spectaculair van kleur, dus probeer ik er iets anders van te maken door de stand of dof

        Comment


        • #5
          Re: Vliegen en vlinder

          2 & 3 zijn m'n lievelingen.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: Vliegen en vlinder

            Ik vind ze niet slecht. Eerste had het kopje vd rechtse vlieg idd een tikkeltje scherper mogen zijn.
            Bij de derde zie ik dadelijk wat je bedoeling was, en ik vind dat prima. Maar hij mocht een beetje meer DOF hebben zodat de 'voelsprieten' (of hoe heet dat) er scherper op stonden.
            Bij de tweede ga ik niets afkeuren, maar hij is niet zo speciaal als de 2 andere.

            Comment

            Working...
            X