Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vogelspin in de natuur in Austin, Texas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vogelspin in de natuur in Austin, Texas

    Gisterenavond achter mijn huis in Texas deze spin tegengekomen. Direkt mijn camera gaan halen, en gelukkig zat ze nog op dezelfde boomstronk.

    Jorn




  • #2
    Re: Vogelspin in de natuur in Austin, Texas

    Het is natuurlijk altijd bijzonder zoiets mee te maken
    Maar fotografisch is ze niet zo mooi in beeld gebracht IMHO, ik begrijp echter wel de adrenaline opstoot die je ervaren hebt.

    Grtz

    Comment


    • #3
      Re: Vogelspin in de natuur in Austin, Texas

      Inderdaad, maar dat is het probleem met wilde dieren, ze gaan niet altijd zitten (of blijven zitten) zoals je wilt he..

      Comment


      • #4
        Re: Vogelspin in de natuur in Austin, Texas

        Oorspronkelijk geplaatst door raket Bekijk bericht
        Inderdaad, maar dat is het probleem met wilde dieren, ze gaan niet altijd zitten (of blijven zitten) zoals je wilt he..
        Dat is een waarheid als een koe, daarom zijn natuurfotografen dan ook zo'n krakken, tot alles in staat en met geduld als Ijsbeer met zin in pinguïn

        Comment


        • #5
          Re: Vogelspin in de natuur in Austin, Texas

          Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
          Dat is een waarheid als een koe, daarom zijn natuurfotografen dan ook zo'n krakken, tot alles in staat en met geduld als Ijsbeer met zin in pinguïn
          Prachtige quote
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment

          Working...
          X