Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samen bestellen bij PIN ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Samen bestellen bij PIN ?

    Limburgers aller landen, verenigt u !

    Nog iemand die wat materiaal wil van bij Pin ? Ik ga een Smartmedia 128 + Xdrive 1 bestellen. Als er mensen in de buurt zijn, die mee willen bestellen, neem dan even contact op. Ik woon in Lanaken (tegen Maastricht).

  • #2
    hey manke nelis,
    indien er geen taxkosten of zo bij komen, ben ik wel geinteresserd in een CP-kaartje van 256mb (of eentje van 512, moet ik nog es bekijken)
    Tenzij er natuurlijk hier memberkes zijn die me kunnen zeggen of er ergens in België of nederland diezelfde kaartjes verkrijgbaar zijn aan zo'n prijs.
    Want als de prijs dus nog een stuk oploopt door weet ik veel wat koop ik ze misschien beter hier
    mvg,
    Bert
    D90 - Tokina 12-24/F4 - ...

    Comment


    • #3
      Ik denk dat als je de Xdrive samen met geheugenkaartjes gaat bestellen je BTW en accijnzen op het totaalbedrag gaat moeten betalen, dus ook op de geheugenkaartjes. Je kan misschien de kaartjes best afzonderlijk bestellen als je met een groot aantal bent, dan moet je daar toch geen accijnzen en zo op betalen want die worden als 'documents' verzonden, dat is vrij van invoerrechten.

      :: http://www.dpix.be ::

      Comment


      • #4
        Zijn d'r soms mensen die weten hoe we het precies moeten aanpakken met die invoertaksen ? Ik heb al eens in vorige topics liggen grasduinen, maar een pasklare oplossing was d'r niet. Wie heeft bijv. zijn X-draaifke zonder taks gehad ? En z'n kaartjes ?

        Comment


        • #5
          Bedankt, Frederik, we moeten bijna gelijktijdig gepost hebben ! Nog mensen die kunnen helpen ?

          Comment


          • #6
            Hoi Manke Nelis,

            ik ben ook geïnteresseerd in één of twee smartmediakes van 128 mb.

            Jean-Paul

            Comment


            • #7
              Pepolleke : voor smartmedia hoef je niet per se naar PIN te gaan hoor.
              Die kan je beter hier ergens kopen (link te vinden op het forum).
              Voor het verschil in prijs moet je dit niet laten. Ik heb onlangs 85€ betaald voor 2 smartmedia kaartjes van 128MB (geleverd aan huis).

              Comment


              • #8
                Kan ook wel een Transendje van 256MB gebruiken ....
                Is er al besteld ?

                Comment


                • #9
                  Bij mijn weten verstuurt PIN alles als Documenten met een waarde van 5O AUD (kan ondertussen 35 AUD zijn)

                  Invoerrechten en taxen zijn bijgevolg dus heel laag.


                  Hans.
                  http://www.sportfotos.be

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Manke Nelis
                    Zijn d'r soms mensen die weten hoe we het precies moeten aanpakken met die invoertaksen ? Ik heb al eens in vorige topics liggen grasduinen, maar een pasklare oplossing was d'r niet. Wie heeft bijv. zijn X-draaifke zonder taks gehad ? En z'n kaartjes ?
                    ik heb op mijn Multimediaplayer en CF cards slechts 15 euro supplement moeten betalen: 4.5 euro als administrative fee en 9.5 euro BTW .. ik ga hier niet teveel uitleggen hoe dat komt, want de douane leest misschiens mee ?

                    Comment


                    • #11
                      Als je een x-drive bestelt steken ze de cf-kaartjes gewoon in de doos van de x-drive.Op de factuur wordt gewoon 50australische dollar vermeld ,dus dat maakt niks uit voor de takskosten die er bij komen.

                      Groeten Rusty
                      Ik haat vriendjespolitiek

                      Comment


                      • #12
                        @Visio: 't moet zijn dat Vasa nu ook de waarde van 't transport vermeldt, daardoor liggen de extra kosten een stuk lager
                        alé dan ben je één van de eersten die daarvan kan profiteren
                        Wanneer heb je die besteld ?
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                        Comment


                        • #13
                          @ dirty harry> een dikke week terug geleverd (en heel content van)

                          Comment


                          • #14
                            @Tom : bedankt voor de tip.
                            Voor de prijs moet ik het inderdaad niet echt doen.
                            Ik zit wel met de vraag of er een daadwerkelijk verschil is tussen de smartmedia van Toshiba (groen/oranje) en die van Transcend.
                            Is er wel een verschil merkbaar voor een gewone doorsnee amateurfotograaf?

                            Jean-Paul

                            Comment


                            • #15
                              Morgen zetten we alles op een rijtje. Er zijn ondertussen wel wat mensen die willen bestellen. We gaan dit netjes onder elkaar regelen. OK ?

                              Comment

                              Working...
                              X