Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag fotoshoot van wagen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraag fotoshoot van wagen

    Hoi,

    Men maat heeft gevraagd om van zijn getunede wagen een fotoshoot te maken. Ik heb nog niet lang mijn FZ50 maar zie het wel zitten om deze uitdaging aan te gaan.

    Locatie zijn we nog aan het zoeken maar zijn er mensen die tips hebben qua instelling om de foto's zeker te doen lukken.
    Heb al beke zitten rondkijken om het forum en weet ondertussen dat polafilter de reflextie van de auto zou moeten verminderen.
    Voorlopig heb ik dit nog niet, zijn er mensen die tip weten om dit anders op te lossen. Tips in het algemeen (waar op letten, beste standpunten,...) zijn ook altijd welkom.

    Alvast bedankt.
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

  • #2
    Re: Vraag fotoshoot van wagen

    Een tip om het probleem van je polar op te lossen is naar de winkel gaan

    Nee, ik denk dat je de reflecties enkel kan vermijden/verminderen door ofwel die polarisatiefilter ofwel zorgvuldig de locatie uitkiezen (plaats waar je weinig last hebt van reflecties) ... je kan de reflecties achteraf uiteraard ook weg "shoppen".

    Comment


    • #3
      Re: Vraag fotoshoot van wagen

      Thx voor de tip, zal beke afwachten wanneer hij juist een fotoshoot wil, zal tegen dan mss filter hebben, tis nu ook nie voor te zeggen een duren investering

      Grtz
      'Keep on Clicking'
      Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

      Comment

      Working...
      X