Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie wil me een uurtje of 3 uitleg geven?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie wil me een uurtje of 3 uitleg geven?

    In september start ik een 10- delige cursus fotografie en ik hoop daar véél te leren. Maar da's nog meer dan 3 maand. Ik kan wel al een en ander maar toch zit ik nog met een paar dringende vragen, vooral over belichting en macro's. Is er iemand uit de omgeving van Gent die een paar uurtjes met mij de natuur in wil om wat kneepjes van het vak (vooral macro) bij te leren. Ik onthou beter iets wat ik zie dan wat ik lees en om nu al mijn vragen hier te stellen, niet echt handig.
    Niet allemaal tegelijk hé
    Ik heb een Canon 30D.

  • #2
    Re: Wie wil me een uurtje of 3 uitleg geven?

    Geen zin om nu vrijdag mee te gaan naar de vlindertuin van Knokke!?
    Zie deze topic: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=160668
    www.kdfotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: Wie wil me een uurtje of 3 uitleg geven?

      Heeeeeeeeeeeel erg graag maar ik moet werken en het is al te kort bij om verlof te nemen. Spijtig

      Comment


      • #4
        Re: Wie wil me een uurtje of 3 uitleg geven?

        geen probleem, mss volgende keer.
        Het beloofd zeker en vast een leerrijk bezoek te worden.
        Ik hoop tegen dan mijn zelfgemaakt ringlicht te kunnen testen!!!
        www.kdfotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: Wie wil me een uurtje of 3 uitleg geven?

          ik zou wel willen maar dan moet je wachten tot na mijn examens ...

          net even gekeken ev lukt het wel even na mijn examen op 1/06 mss in de plantentuin van gent ( ledeganck ) het zou wel zijn rond een uur of 11 s'morgens. Ik ben wel genen expert en heb geen 30d maar 350d
          [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

          Comment


          • #6
            Re: Wie wil me een uurtje of 3 uitleg geven?

            Linda waar loopt die cursus?
            Ik volg er één in het CVO KISP te Mariakerke!
            www.kdfotografie.be

            Comment


            • #7
              Re: Wie wil me een uurtje of 3 uitleg geven?

              wil ik ook wel weten waar die cursus doorgaat, en wat die allemaal inhoudt....
              Sony RX10 Mark IV
              nog een fijne dag verder!
              Guido

              Comment


              • #8
                Re: Wie wil me een uurtje of 3 uitleg geven?

                Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                wil ik ook wel weten waar die cursus doorgaat, en wat die allemaal inhoudt....
                Ik volg avondschool in Lokeren. Fotografie omvat de volgende modulles:
                -Basis fotografie
                -Stromingen in de fotografie
                -Initiatie zw/w
                -Aanvullingen zw/w
                -Initiatie kleur
                -Afwerkingstechnieken
                -Initiatie digitale beeldverwerking
                -Aanvullingen digitale beeldverwerking
                -Portret en reportage
                -Product enarchitectuurfotografie

                Comment


                • #9
                  Re: Wie wil me een uurtje of 3 uitleg geven?

                  Oorspronkelijk geplaatst door linda Bekijk bericht
                  In september start ik een 10- delige cursus fotografie en ik hoop daar véél te leren. Maar da's nog meer dan 3 maand. Ik kan wel al een en ander maar toch zit ik nog met een paar dringende vragen, vooral over belichting en macro's. Is er iemand uit de omgeving van Gent die een paar uurtjes met mij de natuur in wil om wat kneepjes van het vak (vooral macro) bij te leren. Ik onthou beter iets wat ik zie dan wat ik lees en om nu al mijn vragen hier te stellen, niet echt handig.
                  Niet allemaal tegelijk hé
                  Ik heb een Canon 30D.
                  Hoi Linda,
                  Heb je al iemand gevonden die je wil helpen? Ik heb sinds 2 weken een 30D en weet er ook nog niet zo veel van. In september begin ik de cursus digitale basis in het KISP en vind dat ook nog zo ver weg.
                  Zoals jij onthou ik dingen ook beter als ik ze eens gezien heb. Boeken zijn ook niet altijd heel duidelijk als je er nog niet veel van kent.
                  Als er iemand is die je wil helpen, mag ik dan a.u.b. ook mee?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie wil me een uurtje of 3 uitleg geven?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Chasqui Bekijk bericht
                    Hoi Linda,
                    Heb je al iemand gevonden die je wil helpen? Ik heb sinds 2 weken een 30D en weet er ook nog niet zo veel van. In september begin ik de cursus digitale basis in het KISP en vind dat ook nog zo ver weg.
                    Zoals jij onthou ik dingen ook beter als ik ze eens gezien heb. Boeken zijn ook niet altijd heel duidelijk als je er nog niet veel van kent.
                    Als er iemand is die je wil helpen, mag ik dan a.u.b. ook mee?
                    Van mij wel maar we moeten natuurlijk eerst nog een goeie ziel vinden hé.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wie wil me een uurtje of 3 uitleg geven?

                      Oorspronkelijk geplaatst door linda Bekijk bericht
                      Ik volg avondschool in Lokeren. Fotografie omvat de volgende modulles:
                      -Basis fotografie
                      -Stromingen in de fotografie
                      -Initiatie zw/w
                      -Aanvullingen zw/w
                      -Initiatie kleur
                      -Afwerkingstechnieken
                      -Initiatie digitale beeldverwerking
                      -Aanvullingen digitale beeldverwerking
                      -Portret en reportage
                      -Product enarchitectuurfotografie
                      Hmm, lijkt zeer sterk op de cursus die ik gevolgd heb. (3 jaar). Als die school goed uitgerust is, en je lesgevers goed zijn, dan zal je idd veel kunnen bijleren.
                      Fotolog -DevLog

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wie wil me een uurtje of 3 uitleg geven?

                        Oorspronkelijk geplaatst door linda Bekijk bericht
                        Van mij wel maar we moeten natuurlijk eerst nog een goeie ziel vinden hé.
                        Had je je eerste oproep in mei gepost en nog altijd geen goede ziel gevonden...??? amaai, die hebben ook hun tijd nodig.
                        't is ook wel nog niet veel goed weer geweest.

                        Mocht ik een "slachtoffer" vinden die ons wat wil bijleren laat ik het je wel weten. Er moet toch iemand zijn die wat uitleg wil geven aan twee brave meiskes...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wie wil me een uurtje of 3 uitleg geven?

                          Ik wou wel ff uitleg geven (al was het maar met een 350D zo veel scheelt dat allemaal niet) maar nooit iet van gehoord.

                          En mss zijn er wel mensen die willen maar niet kunnen (gn tijd , te ver , gn canon (shame), ...) je vindt wel iemand. Of je kan elkaar helpen
                          [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wie wil me een uurtje of 3 uitleg geven?

                            Ik wil gerust uitleg geven, in de mate dat ik het zelf weet... ben van Waasmunster. Maar anders: op www.natuurfotografie.be (geloof ik) staat een gratis te downloaden cursus van Rollin Verlinde, daar kan je al een heel pak mee doen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wie wil me een uurtje of 3 uitleg geven?

                              Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                              Ik wil gerust uitleg geven, in de mate dat ik het zelf weet... ben van Waasmunster. Maar anders: op www.natuurfotografie.be (geloof ik) staat een gratis te downloaden cursus van Rollin Verlinde, daar kan je al een heel pak mee doen.
                              Bedankt voor de link.Heb juist de cursus gedownload en ziet er interessant uit

                              Comment

                              Working...
                              X