Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke batterijen ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke batterijen ?

    ik bezit een minolta d'image 2300, en zoals zoveel digitale toestellen eet dit ding batterijen. mijn vraag is wat de beste herlaadbare batterijen zijn om te gebruiken...het zijn AA batterijen.

  • #2
    Hallo exposure,

    Ah dat is een onderwerp wat al behoorlijk vaak is uitgediept, ik zou zeggen:

    doe maar eens een search in dit forum op batterijen en/of accu, link helemaal rechts bovenin [search]

    mvg,
    Z900
    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

    Comment


    • #3
      Hier zal je wel al iets in vinden: http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=13897&SearchTerms=batterij

      Als je de search gebruikt zul je er nog veel meer vinden
      Nikon D70 Kit - SB600 - Sigma 135-400
      www.D-Noizz.be
      wim.proot@gmail.com

      Comment


      • #4
        ik weet het ik moet verder zoeken dan mijn neus lang is
        teveel enthousiasme hé

        Comment


        • #5
          koop gewoon herlaadbare nimh batterijen van liefst 1800ma/u of 2000 ma/h deze zijn zowat de beste voor digitale toestellen, gaan ongelooflijk lang mee (in mijn toestel gaan ze zowat evenlang mee als duracells), deze kosten wel al gauw 5 euro 't stuk.
          Ze zijn ook beter voor het milieu en hebben geen geheugen.
          enige minieme naderel is als je ze niet gebruikt dat ze ongeveer 1% van huh capaciteit verliezen per dag (na herladen natuurlijk terug dik in orde) voor digicams is dit geen prob, maar je kunt zo'n batterijen bv niet gebruiken in een afstandsbediening die jaren moet meegaan met dezelfde batterij.
          visit my website : http://www.freewallpapersite.com

          Comment


          • #6
            Originally posted by fredericrom
            koop gewoon herlaadbare nimh batterijen van liefst 1800ma/u of 2000 ma/h deze zijn zowat de beste voor digitale toestellen, gaan ongelooflijk lang mee (in mijn toestel gaan ze zowat evenlang mee als duracells), deze kosten wel al gauw 5 euro 't stuk.
            Ze zijn ook beter voor het milieu en hebben geen geheugen.
            enige minieme naderel is als je ze niet gebruikt dat ze ongeveer 1% van huh capaciteit verliezen per dag (na herladen natuurlijk terug dik in orde) voor digicams is dit geen prob, maar je kunt zo'n batterijen bv niet gebruiken in een afstandsbediening die jaren moet meegaan met dezelfde batterij.
            ok bedankt voor de tip dan ga ik er eens naar uitkijken....

            Comment

            Working...
            X