Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goede compact 250€

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • goede compact 250€

    Hallo allemaal,
    ik heb wat ervaring met reflex toestellen, maar mijn broer vraagt mijn huip bij de aankoop van een "goede compact", vandaar mijn vraag aan jullie, er zijn mijn inziens enkele voorwaarden
    -min 6 mlj px
    -4 x zoom
    -2.5 " beeldscherm
    -ongev 250 à 300€
    -niet te klein om goed te bediennen
    -heel rappe wegschrijving en natuurlijk haarscherpe foto's
    beste dank bij voorbaad

  • #2
    Re: goede compact 250€

    Naast mijn reflex heb ik een Fuji F31 waarover ik heel tevreden ben. Beeld is zeer goed voor een compactje en waar andere compactjes het opgeven waar niet zoveel licht is levert de Fuji nog nette beelden.


    Smt.
    Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr

    Comment


    • #3
      Re: goede compact 250€

      Canon powershot A630.

      Ik heb naast mijn dsrl een compact om altijd een camera bij me te hebben. Heb heel erg lang gezocht omdat ik veel eisen had en niet zomaar een compact wilde hebben. Deze camera geeft zeer mooie foto's, scherp, veel functies voor een compact, kantelbaar schermpje(heb ik al veel gemak bij gehad) wordt gevoed door baterijen(wat ik graag wilde) en heeft een gewoon sd kaartje(die steeds goedkoper worden. Het beste kun je er oplaadbare 2700 baterijen bij doen met een reserve setje. ook heeft het toestel nog film met geluid ook erg leuk. en is hij erg snel. hij is niet te klein zoals ik persoonlijk sommige compact camera's vind worden. bij deze camera tot nu toe nog geen minpunten ontdekt.

      olympus FE 180 laatst voor iemand gekocht. deze zijn erg eenvoudig in menu,ook goed van kwaliteit(heb hier nog geen afdruk op papier van gezien) misschien ook een idee.

      Ik hoop je hier wat verder mee geholpen te hebben.

      groetjes.

      Comment


      • #4
        Re: goede compact 250€

        Ik heb onlangs dezelfde vragen gehad uit mijn omgeving. Ik heb ze de Fuji F31 aangeraden ;-) Ik zelf heb de Fuji 30 en ik ben onder de indruk van de prestaties. De F30 heeft de neiging om wat over te belichten, wat makkelijk op te lossen is met de belichting aan te passen, maar dit probleem hebben ze opgelost met de F31.
        Mvg Roosje http://www.flickr.com/photos/roosjeh/
        Nikon D90, 18-200mmVR, 70-300mmVR, 50 f1.8 | Tamron 28-75mm f2.8 + 90mm f2.8 | Sigma 30mm f1.4 | Tokina 11-16mm f2.8 | Olympus E-P1, 14-42mm, OM 50mm f1.4 / 50mm f3.5 macro / 135mm f2.8 |

        Comment

        Working...
        X