Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon eos d400 of de nieuwe poweschot s5 is

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon eos d400 of de nieuwe poweschot s5 is

    Hallo

    ik zou graag een nieuwe digitale camer kopen vooral voor mijn kinderen hond en wat vakantie foto's te trekken eerst dacht ik aan de d400 maar ik ken er momenteel nog niet zoveel van en deze lijk mij dan wat te ingewikkeld voor mij ik denk dat de nieuwe s5 is makkelijker is of heb ik het mis ??
    zou ik toch beter een paar 100 euro meer uitgeven aan de eos D400 ik heb er echt geen idee van wie kan een leek helpen

    alvast bedankt

  • #2
    Re: canon eos d400 of de nieuwe poweschot s5 is

    Als het voor jouw doel zou ik gaan voor een goede compact, maa geen ideee of de S5 dat is. Een DSLR heeft een steile leerkromme en kost gewoon tijd om er mooie foto's uit te krijgen. Dér zijn al genoeg topics voorbij gekomen met: ik had een xxxx compact en nu een nieuwe yyyy DSLR en nu zijn mijn foto's niet mooi meer. En het ligt altijd aan de camera.......
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: canon eos d400 of de nieuwe poweschot s5 is

      de canon poweschot s5 komt in juni uit hij zal normaal 539€ kosten dit zijn de specificaties Canon PowerShot S5 IS camera kenmerken
      • Objectief met 12x optische zoom en Ultrasone Motor (USM) en UD-lens
      • Optical Image Stabilizer
      • 8,0 Megapixel CCD
      • DIGIC III met geavanceerde ruisreductietechnologie en Face Detection voor foto's en films
      • Correctie van rode ogen tijdens het weergeven
      • 2,5” varihoek LCD
      • Long-play VGA movies met stereogeluid en Photo in Movie
      • 22 opnameprogramma's inclusief handmatig en 0cm Super Macro
      • Hoge ISO 1600 en Auto ISO omschakeling
      • Compatibel met groothoek-/tele-/close-up converters en Canon EX Speedlite flitsers

      Kan iemand mij verderhelpen in mijn keuze

      Comment


      • #4
        Re: canon eos d400 of de nieuwe poweschot s5 is

        Wil je alleen foto's maken van je hond, kinderen en vakantiefoto's of wil je er ook nog kwaliteitsfilmpjes bij maken?
        Als je de filmpjes erbij wilt voor de S5 gaan...
        Heb zelf eos 400D, en ik kan je zeggen dat die niet zo ingewikkeld is...
        Maar dat hangt er natuurlijk van af welke basiskennis je hebt...

        Grtz,
        Ward
        Canon eos 5D mark II- EF 24-70 f2.8 L USM - EF 85 1.8 USM -Sigma 12-24MM - Canon speedlite 580EX - lowepro Computrekker AW -Vanguard supreme hardcase - Vanguard alta PRO 263 - Cactus triggers

        Comment

        Working...
        X