Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

shutterstock

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • shutterstock

    Heeft iemand op dit forum ook fotos opgestuurd die op een zondag gereviewed zijn ?
    normaal worden de fotos toch op werkdagen gereviewed ?

    De mijne zijn geweigerd voor ruis terwijl ik op 100 % crop geen ruis tegenkom .
    Als je de fout zelf niet ziet is het moeilijk om verbeteringen aan te brengen...

    en zijn de fotos waar geen commentaar bijstaat goedgekeurd ?
    dan heb ik maar 2 van de tien goed .

  • #2
    Re: shutterstock

    Oorspronkelijk geplaatst door kyandio Bekijk bericht
    Heeft iemand op dit forum ook fotos opgestuurd die op een zondag gereviewed zijn ?
    Dat zal niets met de zondag te maken hebben

    Het is bekend dat sommigen van deze "review controlled" diensten grillig zijn in hun beoordelingen. Ben je niet tevreden met hun review, zoek dan een andere dienst. Je tegen hun review verzetten heeft geen zin, want zij bepalen wat er geaccepteerd wordt.

    Comment


    • #3
      Re: shutterstock

      Post eens een link naar de originele files ?
      Misschien dat beoordeling op een ander scherm iets oplevert ?

      Tom.

      Comment


      • #4
        Re: shutterstock

        Hmmm, heb dit nog gehoord, misschien dat ze dat als standaard-antwoord gebruiken voor als de fotos hen gewoon niet aan staan?
        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
        MySite - All your base are belong to us - What you say

        Comment


        • #5
          Re: shutterstock

          Oorspronkelijk geplaatst door Tom_Robbrecht Bekijk bericht
          Post eens een link naar de originele files ?
          Misschien dat beoordeling op een ander scherm iets oplevert ?

          Tom.
          ik heb de fotos in een rar archief gestoken .



          kwa compositie enzo zijn ze niet veel soeps maar ik wou gewoon scherpte.

          Comment


          • #6
            Re: shutterstock

            Ik heb de foto's eens bekeken en hier en daar is wel een beetje ruis te vinden maar toch niet overdonderend veel.

            Qua onderwerpskeuze, compositie en belichting zijn ze middelmatig en best te omschrijven als 'fletse vakantie snapshots'.
            Niet onmiddellijk iets waar een designer in geïnteresseerd zou zijn dus niet verwonderlijk dat ze werden geweigerd wegens te weinig verkoopspotentieel.
            Mogelijk kreeg je een gestandardiseerd antwoord.

            Ik raad je aan de onderwerpen, composities en belichtingen van de best verkopende beelden op een aantal stock sites te bekijken en daarvan te leren.

            Groeten,
            Tom.

            Comment

            Working...
            X