Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monstertje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Monstertje

    delete
    Last edited by gertjan411; 7 juni 2007, 08:55.

  • #2
    Re: Monstertje

    Da's een UFM.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Monstertje

      Knap van zo dichtbij, dacht dat dit een langpootmug was...

      mvg,
      2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

      Comment


      • #4
        Re: Monstertje

        nog even dit jammer hoor om zo weinig reakties te krijgen, ik zal wel iets niet goed doen.
        Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat mijn foto's niet zo aanspreken.
        En dat is natuurlijk ook niet zo heel erg, smaken verschillen en dat is maar goed ook .
        Maar tips zijn altijd welkom, zodat ik er ook wat van kan leren, dat is voor mij de bedoeling om mee te doen op dit forum ,ook negatieven reacties zijn van harte welkom hoor, dus schoom je niet om commentaar te geven.
        Ik zal er alleen maar dankbaar voor zijn en hoop door jullie kritiek iets te kunnen leren.
        Dus geef me nog even niet op. bvd voor jullie genomen moeite.
        Ik zie dit niet om elkaar de loef uit te steken, maar vooral om van te leren.
        Graag zou ik ook op jullie nivo terecht komen.
        Ik hoop dat dit verhaal niet verkeerd overkomt, dat is in het geheel niet mijn intensie.
        Dus geef ik het voorlopig niet op.
        Sorry moest even van mijn hart.
        BVd Gertjan
        Last edited by gertjan411; 20 mei 2007, 21:12.

        Comment


        • #5
          Re: Monstertje

          juist niet! complimenten, wat een ogen! juist een reden om door te gaan

          coin

          Comment


          • #6
            Re: Monstertje

            'k vind em zeker goed vastgelegd.

            Maar ik moet wel zeggen, ik zie bij insectenfoto's liever het insect in z'n geheel, in plaats van een uitsnede. Maar ja, smaken verschillen hè
            www.indetailfotografie.nl

            Comment


            • #7
              Re: Monstertje

              ik zie dit nu voor het 1st ( moet snel naar onder zijn verdwenen) maarja , over de foto = waw heel dik in orde (mss dat groen toch wegklonen). Als je wil weten welk beestje het is zal er toch een foto nodig zijn met het hele beest erop, dit maakt het toch iet gemakkelijker.
              [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

              Comment


              • #8
                Re: Monstertje

                BRRRRRRRRRRRR!!Scary mo vree TOF!!

                Comment

                Working...
                X