Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

specialekens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • specialekens

    Voor alle duidelijkheid ik heb het niet over de foto's maar over de beestjes die er op staan . Zo vaak komen de soorten hier niet over de vloer. (de hoornaarvlinder is dezelfde als in het topic van woutervs enkele dagen geleden)

    hoornaarvlinder, prachtig hoe in bepaalde omstandigheden een soort totaal kan beginnen gelijken op een andere soort.



    kamelenhalsvlieg (ja een vlieg maar naar het schijnt een zeldzame). Toch schone beestjes vind ik.



    gerande oeverspin, 1v/d weinige spinnen die werkelijk door je vel geraakt als hij (hier een zij) bijt. Als ik me niet vergis ook de grootste. Op plaatsen waar die zit ga ik in het vervolg toch uitkijke voor ik met mijn blote tenen het water in ga. Aangezien die vooral onderwater leven.



    als je commentaar hebt of leuke weetjes over de soort mag je het altijd neerpennen/typen, anders enjoy the pic's

    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

  • #2
    Re: specialekens

    Inderdaad wat speciallekes, mooie reeks , voorkeur voor de 2de, das wel een hele speciale en toepasselijke naam ook...

    mvg,
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

    Comment


    • #3
      Re: specialekens

      'k Ga ook voor nr2,knap beestje.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: specialekens

        Mijn voorkeur gaat ook naar de 2e. Een bijzonder beestje en een mooie achtergrond
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: specialekens

          Zijn inderdaad specialekes, en mooi vastgelegd
          David Leemans
          Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

          Comment


          • #6
            Re: specialekens

            Mooie serie ik vind ze alle 3 prachtig.
            Zou ze alle 3 voor mijn lens willen, mooie macro's

            Comment


            • #7
              Re: specialekens

              idd speciale beestjes..... ik ga voor de eerste 2.... mooi vastgelegd...

              Comment


              • #8
                Re: specialekens

                bedankt voor alle reactie's
                [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                Comment


                • #9
                  Re: specialekens

                  Je tweede
                  mvg,
                  Ludo V.

                  Comment


                  • #10
                    Re: specialekens

                    mooi ! Zeker scherp waar het moet zijn.

                    Maar ik denk dat een foto van de bovenkant van de Hoornaarvlinder veel meer verteld over het dier zelf.
                    De doorzichtige vleugels die gescheiden zijn door gele nerven is fantastich.
                    Ooit ook maar één waargenomen in onze regio.
                    Toen was ie bijna verdronken in een vijver.
                    We hebben hem gered van de verdrinkingsdood door hem met een zeer lange stok uit het water te vissen.

                    een voorbeeldje van jaren geleden , toen ik nog werkte met een Olympus 3Megapixel ( vandaar de ruis..)



                    Gunther
                    Canon 7D
                    Sigma APO Macro F/2.8 150mm
                    Canon F/4 17-40mm

                    Comment


                    • #11
                      Re: specialekens

                      Alle drie bizonder en dus evenwaardig. Knappe reeks.
                      Groetjes--------
                      ----------Ludwig

                      Comment


                      • #12
                        Re: specialekens

                        helaas hier geen bioforum maar voor fotografische kwaliteiten (al is dit ook wel geestig natuurlijk) maar een beetje achtergrond is altijd fijn.
                        [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                        Comment

                        Working...
                        X