Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke lens

    Ben in het bezit van een Nikon D70. Momenteel heb ik een AF Nikkor 28-80mm , een 75-240mm en een 35-80mm.
    Toch ben ik nog altijd op zoek naar dié lens die me in staat stelt om prima beelden te nemen van bewegende objecten, meer in het bijzonder dan honden.
    Wat raden jullie me (als absolute leek) aan?

  • #2
    Re: Welke lens

    Oorspronkelijk geplaatst door Nijnkonijn Bekijk bericht
    Ben in het bezit van een Nikon D70. Momenteel heb ik een AF Nikkor 28-80mm , een 75-240mm en een 35-80mm.
    Toch ben ik nog altijd op zoek naar dié lens die me in staat stelt om prima beelden te nemen van bewegende objecten, meer in het bijzonder dan honden.
    Wat raden jullie me (als absolute leek) aan?
    Precies een leek in de zoekfunctie:
    http://forum.belgiumdigital.com/show...ghlight=honden

    Het is voor een Canontoestel maar de raadgevingen tellen ook voor Nikon wat snelheid betreft en Sigma, Tamron, ... lenzen.

    Comment


    • #3
      Re: Welke lens

      Inderdaad, compleet leek, maar net daarom heb ik me hier aangemeld, om er meer van te leren hé
      En eerlijk... uit het andere topic ben ik nog niet veel wijzer geworden....

      Comment


      • #4
        Re: Welke lens

        Als je er de euros voor over hebt : een Nikon 70-200mm 2.8.
        Volgens mij dé toplens voor dergelijke evenementen.

        Groetjes,
        Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5
          Re: Welke lens

          Ik ben het eens met pol de 70-200 vr 2.8 is een top lens maar mocht je liever niet zo diep willen graven, ik heb de 80-200 mm 2.8 schuiflens en die heb ik laatst gekocht voor 550,- pleuro.
          Hier een voorbeeld van een foto die ik laatst heb genomen..

          Comment

          Working...
          X