Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkope dealer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goedkope dealer

    Waar kan ik in het Antwerpse de beste koop doen voor een compact camera uit de Ixus reeks van Canon? Service is niet belangrijk! Liefst de Ixus 900 of de Ixus 850 IS.

  • #2
    Re: Goedkope dealer

    pasquale, als service onbelangrijk is,
    kun je misschien beter online proberen ...

    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Goedkope dealer

      Je kan altijd eens kijken wat die camera kost bij www.fotokonijnenberg.nl (klik daar wel op het icoontje voor de Belgische prijzen), of bij www.sdcard.be .

      Fotokonijnenberg heeft een winkel in Turnhout, en bij sdcard kan je de bestelling zelf afhalen na afspraak (omgeving Mechelen).

      Maar je kan die natuurlijk ook gewoon thuis laten leveren als je moeilijkheden hebt om je zo ver te verplaatsen.

      Het is ook mogelijk dat bepaalde winkelketens die camera in de aanbieding hebben staan.
      Ik heb hier een recente folder liggen van "Top Camera" ( www.topcamera.be ), verschillende fotografen zijn daar bij aangesloten, en daar kost de IXUS 850IS nu 419 euro.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Goedkope dealer

        Ik heb wel niet rondgekeken naar de prijzen van de door jou aangehaalde types, maar Digicamshop.be is online een van de goedkopere (€ 365 / 375), en heeft bovendien een winkel te Antwerpen (besparing op verzendkosten!)

        Grtz,
        Tigra-boy
        Last edited by Tigra-boy; 17 mei 2007, 11:12. Reden: toevoeging prijzen
        Grtz, Tigra-Boy
        ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

        Comment


        • #5
          Re: Goedkope dealer

          Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk bericht
          Ik heb wel niet rondgekeken naar de prijzen van de door jou aangehaalde types, maar Digicamshop.be is online een van de goedkopere (€ 365 / 375), en heeft bovendien een winkel te Antwerpen (besparing op verzendkosten!)

          Grtz,
          Tigra-boy
          Ik heb nu alleen even bij fotokonijnenberg gekeken, en daar kost de 850 IS (BE) 308 euro, en de 900 TI (BE) 329 euro.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Goedkope dealer

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Ik heb nu alleen even bij fotokonijnenberg gekeken, en daar kost de 850 IS (BE) 308 euro, en de 900 TI (BE) 329 euro.
            Klopt, 'k had 't ook gezien nadat ik m'n berichtje had gezet...
            Maar als hij effectief 'n winkel in Antwerpen wil, denk ik niet dat je ergens goedkoper af bent...

            Grtz,
            Tigra-boy
            Grtz, Tigra-Boy
            ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

            Comment


            • #7
              Re: Goedkope dealer

              Topcamera is wel HEEL duur...

              Comment


              • #8
                Re: Goedkope dealer

                Oorspronkelijk geplaatst door Pasquale Bekijk bericht
                Waar kan ik in het Antwerpse de beste koop doen voor een compact camera uit de Ixus reeks van Canon? Service is niet belangrijk! Liefst de Ixus 900 of de Ixus 850 IS.
                Stuur mij eens een mailtje op rudydegeus@hotmail.com

                Comment


                • #9
                  Re: Goedkope dealer

                  ben eens gaan kijken op site van digicamshop,

                  prachtige site, goede zoekmogelijkheden in lijst met artikelen, een hele goede uitleg heel veel dingen die je zoal wil weten, toch zeker voor een redelijke beginner, en het belangrijkste, scherpe prijzen,

                  begin volgende maand zou ik een 400d willen aanschaffen, en tot hiertoe was ik nog steeds van plan om tot bij Digitalstreet te rijden, een 120 km enkel van bij mij thuis, maar als ik dan zie dat op 15km de prijs voor het toestel nog maar 25 euro schilt, ben ik toch geneigd om naar digicamshop te trekken,
                  Eos R
                  Sigma 24-105 f4-Sigma 35 1.4

                  Comment


                  • #10
                    Re: Goedkope dealer

                    Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel (Camera's - Algemeen).
                    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                    --------

                    Comment


                    • #11
                      Re: Goedkope dealer

                      Indien toch on-line:
                      Kameraexpress.nl lijkt me ook interessant qua prijs voor de Ixus. Reeds 2 camera's (Fuji en Pana ) bij hen gekocht en vlotte, snelle, correcte afhandeling.
                      www.petervdg.net/Portfolio

                      Comment

                      Working...
                      X