Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D200 aan 711£ in London

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D200 aan 711£ in London

    Op de luchthaven in Londen zag ik de D200 die aan 711£ verkocht werd wat neerkomt op 1066€ als je een conversie van 1,5 £ naar € neemt.

    Dit lijkt me een heel goede deal en ik denk er dan ook serieus aan dit toestel te kopen bij mijn volgende bezoek aan Londen maar zijn er addertjes onder het gras die dit enorme verschil in prijs verklaren en waar ik op zou moeten letten?

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

  • #2
    Re: D200 aan 711£ in London

    Oorspronkelijk geplaatst door Poncho Bekijk bericht
    Op de luchthaven in Londen zag ik de D200 die aan 711£ verkocht werd wat neerkomt op 1066€ als je een conversie van 1,5 £ naar € neemt.

    Dit lijkt me een heel goede deal en ik denk er dan ook serieus aan dit toestel te kopen bij mijn volgende bezoek aan Londen maar zijn er addertjes onder het gras die dit enorme verschil in prijs verklaren en waar ik op zou moeten letten?

    Alvast bedankt voor jullie reacties!
    Bijna 300 euro (minder) verschil met de prijzen hier in de omgeving van Hasselt-Genk
    Dat is verdorie ene pak minder.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: D200 aan 711£ in London

      Oorspronkelijk geplaatst door Poncho Bekijk bericht
      Op de luchthaven in Londen zag ik de D200 die aan 711£ verkocht werd wat neerkomt op 1066€ als je een conversie van 1,5 £ naar € neemt.

      Dit lijkt me een heel goede deal en ik denk er dan ook serieus aan dit toestel te kopen bij mijn volgende bezoek aan Londen maar zijn er addertjes onder het gras die dit enorme verschil in prijs verklaren en waar ik op zou moeten letten?

      Alvast bedankt voor jullie reacties!
      inclusief btw?
      of staat die mss daar geprijst zonder btw?
      voor export buiten de eu?
      dit kan de lage prijs verklaren (het was op de luchthaven zelf?)

      Comment


      • #4
        Re: D200 aan 711£ in London

        Ik zal nog eens navragen of het enkel voor export buiten de EU was maar tijdens de uitleg over de prijs meldde de verkoper me daar aaleszins niets van. Ik ga binnen 2 weken terug en zal me nog eens hierover bevragen. Bedankt voor de tip!

        Comment

        Working...
        X