Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AF-S 18-200mm DX VR waar in stock

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • AF-S 18-200mm DX VR waar in stock

    nergens is bovenvermelde lens nog te koop. Zeker niet in combinatie met een nikon D80? Slachtoffer van eigen succes?
    Kan dit eigenlijk wel voor zo een groot bedrijf als nikon? Of mis ik iets?

    iemand enig idee waar ik deze lens nog op de kop kan tikken en tegen een aanvaardbare prijs?
    Last edited by picapica; 16 mei 2007, 20:59. Reden: oeps verkeerd geplaatst??

  • #2
    Re: AF-S 18-200mm DX VR waar in stock

    picapica: wij hebben verschillende exemplaren op voorraad. 729 euro. Kijk naar mijn profiel...
    Nikon, Apple & Epson

    Comment


    • #3
      Re: AF-S 18-200mm DX VR waar in stock

      Bijna iedere keer als deze vraag op het forum gesteld wordt, heb ik ze gezien bij Foto Roland (Actionshop) in het Waasland Shopping center in st Niklaas.
      Het is ondertussen een tijdje geleden dat ik er geweest ben, maar een telefoontje kost niet veel...

      Jo.
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: AF-S 18-200mm DX VR waar in stock

        Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
        Foto Roland (Actionshop) in het Waasland Shopping center in st Niklaas.
        die naam ben ik inderdaad ook tegengekomen... maar op internet vond ik enkel een actionshopsite, geen voorraden...

        Comment


        • #5
          Re: AF-S 18-200mm DX VR waar in stock

          Zoals ik zei, een telefoontje kost niet veel.
          03/778.22.33 (www.fotoroland.be), maar als mac ze heeft...

          Jo.
          Oorspronkelijk geplaatst door picapica Bekijk bericht
          die naam ben ik inderdaad ook tegengekomen... maar op internet vond ik enkel een actionshopsite, geen voorraden...
          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
          Nikon stuff

          Comment

          Working...
          X