Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies voor nieuwe camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Advies voor nieuwe camera

    Hallo,

    Ik wil 2 van mijn hobby's gaan combineren: tuinieren en fotografie. Ik wil heel graag een camera met een behoorlijk optische zoom, behoorlijk aantal megapixels en stabalisatie en een camera waar een gewone SD-kaart in kan.

    Ik wil ongeveer 300/350 euro maximaal uitgeven.

    Wat wil ik allemaal met de camera:
    goede scherpe foto's maken van bloemen, insecten en verdere natuur.
    De camera moet ook "normale foto's" goed kunnen maken.
    En...in donkere ruimtes zoals bijv. concertzalen moet de camera ook goed zijn werk doen.

    Ik heb al diverse prijs/vergelijksites bekeken en ben tot nu toe uitgekomen op: Kodak Z 612. Zijn er mensen die ervaring hebben met dit toestel of kan men mij een toestel aanraden dat aan mijn vereisten (al zijn het er veel) voldoet?

    Alvast bedankt.

    Groetjes, Astrid

  • #2
    Re: Advies voor nieuwe camera

    Van een fuji f30 of f31 ga je veel plezier beleven. Met dezelfde ccd zijn er ook toestellen met meer zoom, kijk maar eens op dpreview.com en tweakers.net/buyerszone/pricewatch
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: Advies voor nieuwe camera

      De fuji f30 of f31 is inderdaad niet slecht, maar heeft maar 3x optische zoom.
      Ik denk dat de Fuji S6500fd de ideale camera is (10 x optische zoom, gezichtsherkenning en goed in hoge iso-waarden voor foto's bij weinig licht), maar een klein beetje boven je budget (zal ongeveer een 350 euro kosten).

      De testen en reviews zijn positief:
      LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews
      Fuji FinePix S100fs

      Comment

      Working...
      X