Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 55-200/4-5,6 AF Di II LD MACRO

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tamron 55-200/4-5,6 AF Di II LD MACRO

    Ik vind de kloof (55 en 70) tussen mn lenzen wat groot..
    Ik zag op top-foto de Tamron 55-200/4-5,6 AF Di II LD MACRO + 2x EUR 30,00 Reisegutschein*
    den TAMRON

    Is dit wat? €99 vind ik niet overdreven!

    Groetjes, Lennert

    ahja, wat is die Reisegutschein?
    Last edited by Lennert; 16 mei 2007, 15:36.

  • #2
    Re: Tamron 55-200/4-5,6 AF Di II LD MACRO

    Of de lens iets is weet ik niet, maar Gutschein is Duits voor een bon (een kortingsbon dus) en een Reisegutschein is dus normaalgezien een bon die je korting geeft om op reis te gaan (met een reisagentschap). Dit lijkt me wel nogal vreemd in deze context, misschien krijgt dit woord hier een andere figuurlijke waarde mee... (als dit zo is zal enkel een echte Duitstalige je hierbij kunnen helpen vrees ik.)
    Nikon D80 en toebehoren.

    Comment


    • #3
      Re: Tamron 55-200/4-5,6 AF Di II LD MACRO

      @Joost_v: thx voor je reactie, ik zal mijn leerkracht duits eens raadplegen

      @rest: Weet echt niemand iets over deze lens? Reviews? Something?

      Comment


      • #4
        Re: Tamron 55-200/4-5,6 AF Di II LD MACRO

        Ik zie voor jou het nut van deze lens echt niet in. Je Sigma is zoveel beter, en 99€ voor luttele 15mm die je door wat naar voor of naar achter te gaan kunt overbruggen vind ik persoonlijk echt weggegooid geld. Koop daar liever iets anders mee, of leg het opzij voor de externe flash die je nog moet kopen...

        Comment


        • #5
          Re: Tamron 55-200/4-5,6 AF Di II LD MACRO

          Ik vind dit ook weggegooid geld.
          Heb ook de kitlens van Canon 18-55 en een Tamron 70-300 en ik heb totaal geen gemis aan die 15 mm overbrugging hoor.
          Last edited by CH Photography; 16 mei 2007, 16:55. Reden: Drukfout :-)
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

          Comment


          • #6
            Re: Tamron 55-200/4-5,6 AF Di II LD MACRO

            Of je voor dat gaatje tussen je kitlens en de telezoom deze lens nodig hebt weet ik niet. Zul je zelf moeten bepalen. Maar de Tamron lens os voor zijn geld een topper. Hij nis compact, lichte en optisch erg goed. Kijk maar eens op www.popphoto.com of www.ephotozine.com . Het zou zo maar kunnen dat als je deze aanschaft je de sigma niet meer op je camera zet.
            Zelf heb ik hem ook, en tot volle tevredenheid.
            Van Minolta X-700 en een hoop glas via 7Xi naar 7D

            Comment

            Working...
            X