Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urban plaatsen in België

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Urban plaatsen in België

    Daar er toch heel wat mensen zijn die graag urban fotograferen, dacht ik deze topic te starten als verzameling van urban plaatsen in België.
    Om deze vervolgens op te kunnen lijsten zodat mensen die plaatsen zoeken, het hier makkelijk terug vinden.

    Ik zal alvast beginnen.
    Last edited by JLP; 14 mei 2007, 22:13. Reden: verwijderen locaties
    Mvg,
    Johan

  • #2
    Re: Urban plaatsen in België

    BD is geen voorstander van een openbare lijst met urban plaatsen in welk land dan ook. De reden is dat deze openbare lijsten ook door anderen dan fotografen alleen gelezen worden, waardoor de kans op vernieling een stuk groter wordt. Daarom zijn ook de urban locaties uit je thread (hoe bekend die ook mogen zijn) verwijderd.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #3
      Re: Urban plaatsen in België

      Johan, zoek eens op Urban en je zult al wat vinden. Wil je dan meer info over een locatie,
      mail dan naar de fotograaf en vraag om wat meer gegevens over de locatie.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Re: Urban plaatsen in België

        Ok.

        Geen probleem, het is immers maar een weet ;-)

        Nu echter, het jammere van die locaties is dat ze vaak al een hele resem vernielingen ondergaan hebben. Al lijkt het MHA daar een uitzondering op te zijn.
        Mvg,
        Johan

        Comment


        • #5
          Re: Urban plaatsen in België

          Oorspronkelijk geplaatst door Johaninho Bekijk bericht
          Nu echter, het jammere van die locaties is dat ze vaak al een hele resem vernielingen ondergaan hebben. Al lijkt het MHA daar een uitzondering op te zijn.
          Nou, ik ben nog niet op andere "urban" lokaties geweest, maar MHA leek me nochtans ook al meer dan eens onder handen genomen geweest te zijn door "krakers" (of hoe je zo'n mensen wilt noemen).
          Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
          MySite - All your base are belong to us - What you say

          Comment


          • #6
            Re: Urban plaatsen in België

            Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
            Nou, ik ben nog niet op andere "urban" lokaties geweest, maar MHA leek me nochtans ook al meer dan eens onder handen genomen geweest te zijn door "krakers" (of hoe je zo'n mensen wilt noemen).
            Het MHA is een luxe hotel in vergelijking met andere locaties ... kijk maar eens in eigen stad rond (Oostende)
            www.fotofolio.be

            Comment

            Working...
            X