Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lenmar EN-EL3E (voor D200) = brol ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lenmar EN-EL3E (voor D200) = brol ??

    Vorige zaterdag deze extra batterij voor D200 aangekocht.

    Al een paar keer herladen en alles liep OK. Maar wanneer ik nu de batterij in de camera plaats, dan geeft hij het aantal resterende foto's (zoals het hoort). Maar van zodra ik camera aanzet, valt alles uit. Niks meer op LCD-scherm.

    Als ik de batterij probeer op te laden, dan flikkert het lampje op de batterijladder enkele keren en dan niks meer.

    Iemand dezelfde ervaring ?

  • #2
    Re: lenmar EN-EL3E (voor D200) = brol ??

    terugdoen vanwaar je ze hebt gekocht.

    Comment


    • #3
      Re: lenmar EN-EL3E (voor D200) = brol ??

      Oorspronkelijk geplaatst door vandrofr Bekijk bericht
      Vorige zaterdag deze extra batterij voor D200 aangekocht.

      Al een paar keer herladen en alles liep OK. Maar wanneer ik nu de batterij in de camera plaats, dan geeft hij het aantal resterende foto's (zoals het hoort). Maar van zodra ik camera aanzet, valt alles uit. Niks meer op LCD-scherm.

      Als ik de batterij probeer op te laden, dan flikkert het lampje op de batterijladder enkele keren en dan niks meer.

      Iemand dezelfde ervaring ?
      Zeker niet dezelfde ervaring. Ik gebruik de Lenmar afwisselend met de originele batterij al van zolang ik mijn D200 heb en ik heb nog geen problemen gehad.

      Dit maar om te zeggen dat het hoogstwaarschijnlijk een "exemplarisch" probleem zal zijn en dus ... terugsturen en een andere vragen.

      Mvg,
      TravelToy.
      www.christian-bailleul.be | Blog

      Comment

      Working...
      X