Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D1: aantal klikjes ..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D1: aantal klikjes ..

    Kan ik dit nazien met Opanda ? Tussen de getoonde gegevens kan ik het aantal opnames niet afleiden.. misschien kijk ik erover maar 'k zie het niet .
    It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

  • #2
    Re: Nikon D1: aantal klikjes ..

    Ik doe dit met : Preview Extractor

    Link

    dan kan je de laatste foto openen met de optie: shuttercount
    en je ziet het meteen.

    Opanda heb ik geen ervaring mee.

    Greetz rich
    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D1: aantal klikjes ..

      Thx !
      It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D1: aantal klikjes ..

        Hier zijn een paar beelden gemaakt met de Nikon D1 : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=146091
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D1: aantal klikjes ..

          Ondanks het feit dat iedereen me tegenwoordig uitlacht met mijn 2,7 Mp blijf ik de D1 een prachtmachine vinden.
          Robuust, no nonsense, intuitief, je hoeft 'm alleen maar te horen klikken....
          Enige punt van kritiek : de dynamiek, ik sleep ook nog 2 F2's mee met dia en negatieven en het moet gezegd worden, die zijn beter van kleuren.
          Voor wie wil kijken :


          Alles met AiS 28, 50 en 200 mm. Asa tussen de 200 en de 1600, niks gecropt, niks gefotoshopt. WYSIWYG

          Paul

          Comment

          Working...
          X