Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waterduivel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waterduivel

    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

  • #2
    Re: Waterduivel

    Macroshopper, nu niet boos op me worden hé, en het me ook niet kwalijk nemen, hoop ik, maar die foto had veel beter geweest als je die Waterhoen closer had kunnen fotograferen.

    De actie is prima, maar komt veel te klein in beeld. Volgende keer beter, en dat kan je, want dat heb ik op je website gezien.

    Groetjes

    Marc
    http://www.pbase.com/neos_marc

    www.caridina.be

    Comment


    • #3
      Re: Waterduivel

      Lieve Macroshopper,

      Je bent het inmiddels aan je reputatie verplicht om beter als dit te posten!

      't Is nét níét de dertiende van de maand, maar ik geloof wel dat deze keer de (water)duivel ermee gemoeid is!

      Vriendelijke groet,

      Jos
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Waterduivel

        ik vindt dat deze opname beter kan,
        en daar ben ik zeker van dat gij dit kunt

        Comment


        • #5
          Re: Waterduivel

          [lol modus] he macroshopper haast je eens snel terug naar die plek en doe het eens over [/lol modus]

          ik ben het met de anderen eens door wat jij de laatste tijd hebt laten zien stelt dit niks meer voor je kan veel beter.

          maar als je naar de moeilijkheids graad kijkt zou ik zelf ook wel trots zijn, hoeveel mensen krijgen de kans om de witte binnen kant van de vleugels zo op de foto te zetten.

          Groeten Nico
          Last edited by nicodejong; 12 mei 2007, 08:26.
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Waterduivel

            .....en toch vind ik deze plaat wel "iets" hebben, lijkt wel of ie zichzelf gaat aanvallen.
            Last edited by jan.brouwers; 12 mei 2007, 15:24.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #7
              Re: Waterduivel

              Ik denk dat die schalkse Macroshopper ons ferm bij ons pietje heeft. Hij heeft hier één van zijn 'op één háár na gelukte experimenten' gepost. Zonder er commentaar bij te geven.
              Ik zou het "Flitsen op grote afstand / meerkoet in actie bij valavond" genoemd hebben.

              Ik had het dus bij het rechte eind in mijn eerste reactie, de duivel is hier wel degelijk in 't spel!
              Volgens mij zit die 'duivelse' Macroshopper zich aan z'n computerscherm te verkneukelen om onze reacties.

              Awél ..., ik gun het hem!

              Vriendelijke groet,

              Jos
              Last edited by Jos Vanhengel; 12 mei 2007, 15:50. Reden: Wijziging van commentaar van Jan
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #8
                Re: Waterduivel

                Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                Ik zou het "Flitsen op grote afstand / meerkoet in actie bij valavond" genoemd hebben.

                Waterhoen, Jos
                http://www.pbase.com/neos_marc

                www.caridina.be

                Comment


                • #9
                  Re: Waterduivel

                  Waterhoen, Jos
                  Doeme toch, alwéér mis!
                  Maar ik heb een goede uitvlucht: 't ligt aan de kwaliteit van de foto!!

                  Bedankt Marc,

                  Vriendelijke groet,

                  Jos
                  Vriendelijke groet,

                  Jos

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waterduivel

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                    Lieve Macroshopper,

                    Je bent het inmiddels aan je reputatie verplicht om beter als dit te posten!

                    't Is nét níét de dertiende van de maand, maar ik geloof wel dat deze keer de (water)duivel ermee gemoeid is!

                    Vriendelijke groet,

                    Jos
                    'k Weet dat het niet de beste was.

                    Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                    .....en toch vind ik deze plaat wel "iets" hebben, lijkt wel of ie zichzelf gaat aanvallen.
                    Dat vond ik ook.Die pose...hij schrok blijkbaar van zichzelf of....van mij.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                    Ik denk dat die schalkse Macroshopper ons ferm bij ons pietje heeft. Hij heeft hier één van zijn 'op één háár na gelukte experimenten' gepost. Zonder er commentaar bij te geven.
                    Ik zou het "Flitsen op grote afstand / meerkoet in actie bij valavond" genoemd hebben.

                    Ik had het dus bij het rechte eind in mijn eerste reactie, de duivel is hier wel degelijk in 't spel!
                    Volgens mij zit die 'duivelse' Macroshopper zich aan z'n computerscherm te verkneukelen om onze reacties.

                    Awél ..., ik gun het hem!

                    Vriendelijke groet,

                    Jos
                    'k Wou de reacties eens horen en dat laatste....ja hoor
                    Er mag toch eens gelachen worden hé.
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Waterduivel

                      Even deze schande terug bovenaan op de eerste pagina zetten!

                      Laat ons aan deze door Macroshopper geregisseerde volksverlakkerij een einde breien met een spreuk.
                      Deze uitspraak werd járen geleden gebezigd door een zéér oude en nogal wijze radiopresentator.
                      De spreuk stamt uit het marktkramersmilieu, zéér toepasselijk dus in deze.
                      Zij luidt als volgt:

                      “Zíjn we dan al bedrogen, we hebben toch voor hetzelfde geld amusement gehad!”

                      Vrie-hie-hiendelijke groe-hoe … t … pffffff!!!

                      (Jos proestend af)
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment

                      Working...
                      X